مربی تیم‌ ملی هندبال: ملی‌پوشان برای جهانی شدن هم قسم شدند

مربی تیم‌ ملی هندبال: ملی‌پوشان برای جهانی شدن هم قسم شدند

فرید علیمرادی گفت: ملی‌پوشان هم قسم شدند تا بعد از چند سال ناکامی بتوانیم سهمیه قهرمانی جهان را کسب کنیم.

مربی دروازه‌بانان تیم ملی هندبال مردان در گفت و گو با سادس، در خصوص بازی ایران مقابل عربستان اظهار کرد: بازی خوبی بود. بازیکنان هر چند در نیمه اول در دفاع نتوانستند برنامه های مربی را اجرا کنند اما هر چه از زمان بازی گذشت بازیکنان بهتر شدند. آنها در نیمه دوم توانستند با عملکرد خوب در دفاع و حمله نتیجه لازم را کسب کنند. 

وی در ادامه در خصوص عملکرد دروازه‌بان تیم ملی محمد سیاوشی گفت: سیاوشی مقابل عربستان درون دروازه خیلی خوب عمل کرد. دروازه بان نقش ویژه ای در هندبال دارد و کمک کننده بزرگی برای تیم است. ما سه دروازه‌بان خوب و آماده داریم و امیدواریم که بتوانیم در این مسابقات از هر سه استفاده کنیم. امیدوارم در بازی‌های آتی هم دروازه بانان و هم بازیکنان عملکرد خوبی نشان دهند. امیدوارم دروازه‌بانان ما بتوانند نقش خوبی در روند تیم داشته باشند.

علیمرادی در خصوص حریفان ایران در مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در مرحله اصلی با سه تیم سخت بازی داریم. حریفان ما عراق، کویت و بحرین خواهند بود. امیدوارم با برنامه‌ریزی کادرفنی و آنالیز حریفان بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و جزو چهار تیم اول باشیم.

مربی دروازه‌بانان تیم ملی هندبال گفت: به امید خدا باید تلاش کنیم در این مسابقات هم سهمیه جهانی بگیریم و هم روی سکوی آسیا قرار بگیریم. بازیکنان هم قسم شدند بعد از چندین سال ناکامی بتوانیم به مسابقات قهرمانی جهان صعود کنیم. هندبال ما با رسیدن به مسابقات جهانی یک صعود چشمگیر خواهد داشت. امیدوارم در عمل هم موفق باشیم و باعث رشد و توسعه بیشتر هندبال شویم.

به گزارش سادس، تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان آسیا مقابل هند، استرالیا و عربستان میزبان به برتری رسید و باید در مرحله اصلی مقابل عراق، بحرین و کویت به میدان برود. این مسابقات حکم انتخابی جهان را دارد و ۵ تیم نخست سهمیه مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *