هلال احمر در سخت ترین شرایط در کنار مردم است

سادس/گلستان دستیار ویژه و مشاور عالی استاندار گلستان و سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان با مدیرعامل هلال احمر استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 سید محمد حسینی دستیار ویژه و مشاور عالی استاندار گلستان و هانی محمدی سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به عنوان نمایندگان استاندار به همراه فرهاد میقانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در پایگاه امدادونجات زرین گل شهرستان علی آباد کتول حضور یافته و در خصوص وضعیت امدادر سانی به متاثرین از حوادث جوی اخیر گف‍ت‌وگو کردند.

در این دیدار سید محمد حسینی دستیار ویژه و مشاور عالی استاندار گلستان گفت: هلال احمر در خط مقدم کمک رسانی در بحران و خدمات رسانی به مردم است. اوج کار و سختی شما زمانی است که مردم با خانواده ها در آسایش و آرامش هستند و در شرایطی است که خانواده ها به شدت به کمک هلال احمر نیاز دارند، قطعا دعای خیر مردم در زندگی تان تاثیر گذار است.

هانی محمدی، سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان هم گفت: امدادرسانی هلال احمر را در سیل آق قلا به خوبی به یاد دارم و جزو تجربه های به یاد ماندنی بنده است. هر دستگاهی در حوزه مدیریت بحران هر ظرفیتی برای خدمت رسانی در زمان بحران دارد شرایط آن را برای همکاری با هلال احمر تسهیل می کنیم و با تمام توان هر اقدامی نیاز باشد انجام می دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *