بروز ۶۵ حادثه در پی وزش باد شدید در مشهد

سادس/خراسان رضوی مدیر کل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس گزارش آتش‌نشانی مشهد از ساعت هشت صبح امروز تا ساعت ۱۸:۳۰، ۶۵ مورد حادثه در سطح شهر مشهد گزارش‌ شده است.

محسن نجات در گفت‌وگو با سادس در رابطه با خساراتی که وزش باد شدید در سطح استان و مشهد به وجود آورده، اظهار کرد: این حوادث شامل سقوط و شکستن درختان، احتمال سقوط اسکلت، داربست، تابلو، بنر و دیوار بوده که با اعزام به موقع و عکس‌العمل مناسب رفع خطر شده است.

وی ادامه داد: در این حوادث خسارات بسیار جزئی هم وارد شده و هم‌اکنون تمام پایگاه‌های آتش‌نشانی در حالت آماده‌باش و تیم‌های عملیاتی در حال گشت‌زنی در نقاط مختلف شهر هستند.

مدیر کل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: طبق گزارش شرکت برق استان به‌ دنبال وزش شدید باد در سطح استان از صبح امروز یک مورد خاموشی و قطع برق در شهرستان تایباد در شهر مشهد ریزه اتفاق افتاده که پس از ۲ ساعت منطقه مزبور برق‌دار شده است. سقوط اسکلت ساختمان نیمه‌کاره در خیابان فلاحی مشهد نیز منجر به قطع برق شده بود. در خیابان راهنمایی ۲۸ هم سقوط داربست،همانند خیابان فلاحی به دلیل ناپایداری سازه و وزش باد باعث قطع برق شد. 

نجات عنوان کرد: در حال حاضر تمام امور برق شهرستان‌ها به‌ همراه تیم‌های عملیاتی در آماده‌باش کامل هستند. 

مدیر کل بحران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه هم‌اکنون همه دستگاه‌های استان در آماده‌باش هستند و لحظه به لحظه برای ما گزارش ارسال می‌کنند، گفت: تمام این گزارشات توسط مدیریت بحران بررسی می‌شود. با این حال توصیه ما به مردم با توجه به اینکه هشدار سطح زرد هواشناسی داده شده، این است که از عملیات کوهنوردی و صعود به ارتفاعات و همچنین سفرهای غیرضروری پرهیز کنند. 

همچنین محسن رحیمی عنبران، مسئول روابط عمومی سازمان ‌نشانی مشهد در گفت‌گو با سادس بیان کرد: تا این لحظه حادثه‌ای که منجر به آسیب‌دیدگی یا فوت شهروندان مشهدی شود، نداشته‌ایم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *