کلینزمن: لواندوفسکی بهترین مهاجم عصر مدرن بوندسلیگا است

کلینزمن: لواندوفسکی بهترین مهاجم عصر مدرن بوندسلیگا است

یورگن کلینزمن، روبرت لواندوفسکی را بهترین مهاجم بوندسلیگا در دوران مدرن می داند.

به گزارش سادس و به نقل از کیکر، لواندوفسکی روز دوشنبه عنوان بهترین بازیکن مرد فیفا را کسب کرد، دو روز پس از به ثمر رساندن سیصدمین گل خود در بوندسلیگا در بازی بایرن مقابل کلن.

کلینزمن که با آلمان غربی قهرمان جام جهانی ۱۹۹۰ شد، در یک ویدئو کنفرانس به پایگاه خبری فرانسه گفت: “شکی نیست که روبرت بهترین مهاجمی است که بوندسلیگا در دوران مدرن دیده است.

کلینزمن، ۵۷ ساله، با کاپیتانی آلمان تا قهرمانی یورو ۹۶ پیش از مربیگری تیم های ملی مردان آلمان و ایالات متحده، دوران درخشانی از جمله دوران حضور در تاتنهام، اینترمیلان و بایرن را پشت سر گذاشت.

او اعتراف می کند که از زمانی که لواندوفسکی با زدن ۴۱ گل در فصل گذشته رکورد گرد مولر در یک دوره لیگ آلمان را شکست، شگفت زده شد. در آلمان هرگز فکر نمی‌کردیم که بتوانیم به این رکورد نزدیک شویم.

لواندوفسکی با ۲۳ گل تا به اینجای فصل در لیگ، همچنان در مسیر رسیدن به عنوان بهترین گلزن بوندسلیگا برای پنجمین سال متوالی قرار دارد. کلینزمن افزود: روشی که او به طور مداوم این عطش را حفظ می کند، آن انگیزه برای گلزنی و کسب عناوین در سطح کاملاً متفاوتی است.

هرتا در سه بازی اخیر خود پس از پیروزی شوکه کننده مقابل دورتموند قبل از کریسمس، بدون برد بوده و پس از شکست ۳-۲ خانگی چهارشنبه در دربی خانگی مقابل همسایه یونیون در جام حذفی آلمان،  شرایط سختی دارد.

کلینزمن امیدوار است که لواندوفسکی روز یکشنبه مقابل باشگاه سابقش هرتا گلهای زیادی نزند.

به نظر می رسد که جدایی ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند قطعی شده است. این بازیکن نروژی مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته و خبرهای درباره علاقه بایرن به جذب این بازیکن هم به گوش می رسد.

لواندوفسکی در واکنش به احتمال حضور هالند در بایرن گفت: من انسان صبوری هستم و همواره در واکنش با شایعات آرامش خود را حفظ کرده‌ام. دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. من روی چنین مسائلی تمرکز نمی کنم و تنها به فوتبال و بهتر شدن فکر می‌کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *