پیشکسوتان را از فوتبال فارس دور کردند/فجر نیاز به ترمیم دارد

پیشکسوتان را از فوتبال فارس دور کردند/فجر نیاز به ترمیم دارد

سادس/فارس یک از پیشکسوت‌های فوتبال شیراز و ایران، از بی توجهی باشگاه های شهرش به نخبگان و پیشکسوتان گلایه و تاکید کرد که بزرگان فوتبال را از باشگاه‌ها دور نگه داشته‌اند.

مجید توتونچی در گفت و گو با سادس گفت: وظیفه پیشکسوتان این است که اشکالات را گوشزد و راهکار ارائه کنند. باید دست مدیران و مربیان را بگیرند اما متاسفانه خود این عزیزان، بزرگان فوتبال را دور نگه داشته اند و نمی خواهند حرفشان را بشنوند.

وی گفت: متاسفانه مدیران و مربیان فوتبال ما اتاق فکر مناسبی ندارند. آنها می توانند ۱۵ روز یا دست کم ماهی یک بار با خاک خورده ها و با تجربه های فوتبال جلسه برگزار کنند و راهکار بگیرند. امثال من که دیگر دنبال پست و مقام نیستند. دلشان برای این شهر و استان می سوزد. خود من به شخصه تمامی بازی های لیگ برتر و لیگ یک را به استادیوم می روم و بازی های فجر و قشقایی را از نزدیک تماشا می کنم چون عاشق فوتبال این شهر هستم.

فجر ایراداتی دارد که باید آنها را رفع کند

این پیشکسوت فوتبال شیراز در خصوص تیم فجرسپاسی گفت: من عیب ها و اشکالاتی در این تیم می بینم که البته در تمامی تیم های دنیا وجود دارد. مهم رویکرد و چگونگی مدیریت این مسائل است.

او گفت: من به مدیریت این تیم هم گفته ام که فجر از لحاظ نیروی انسانی با مشکل مواجه است. قطعا بازیکنان بسیار خوبی در این تیم وجود دارد اما نیاز به تقویت کاملا حس می شود. وقتی یک بازیکن در یک پست کارساز نیست، باید با بازیکن مناسب جایگزین شود.

توتونچی ادامه داد: همه بازیکنان فجر مانند بچه های من هستند و اگر من می گویم تیم نیاز به بازیکن جدید دارد، دلیلی بر ضعیف بودن نفرات فعلی نیست. قطعا حضور بازیکنان جدید باعث می شود که بازیکنان فعلی هم عملکرد بهتری داشته باشند و در مجموع تیم بهتر نتیجه بگیرد.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: من اگر مربی تیمی بودم، چهار نفر بهتر از خودم را کنارم قرار می دادم که بتوانند به من کمک کنند. متاسفانه برخی تیم ها از کمک ها و مشاوران خوبی استفاده نمی کنند و همین باعث می شود که نتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

وی با تاکید براینکه همه دوستداران فوتبال علاقه مند به حضور مقتدر و پررنگ تیم‌های این دیار در لیگ‌های مختلف هستند، گفت: واقعا باید هر کاری از دستمان بر می آید انجام دهیم تا به چنین سطحی برسیم اما متاسفانه دور نگه داشته شدن با تجربه ها، باعث می شود که این اتفاقات خوب رخ ندهد.

توتونچی گفت: نتیجه دوری از خاک خورده ها، همین رتبه نازل تیمی مانند فجرسپاسی است که باید جایگاهی به مراتب بهتر از این داشته باشد. من می توانم همین حالا نزدیک به ۱۰ ایراد از نقاط و ابعاد مختلف تیم فجر بگیرم، اما دوست ندارم بچه های شهرم را خراب کنم. دوست دارم این حرف ها را در نشست صمیمانه و به دور از هیاهو بیان کنم، ولی چه کنیم که خودشان نمی خواهند.

این پیشکسوت فوتبال شیراز گفت: من به بچه های این شهر ایمان دارم. امیدوارم با حمایت های سردار بوعلی، تیم فجر در نیم فصل دوم تقویت شده و نتایجش تغییر کند. نباید این سهمیه ای که به سختی به دست آمده، به راحتی از دست برود و این اتفاق با تلاش زیاد و استفاده از مشاوران خوب، حاصل خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *