کشف بيش از 90 درصد جرايم فضاي سايبر از سوي پليس فتا/ اهتمام ويژه ناجا به بصيرت افزايي کارکنان

فرمانده نيروي انتظامي در ديدار با آيت الله مکارم شيرازي، با تاکيد بر اهتمام ويژه ناجا به بصيرت افزايي کارکنان از کشف بيش از 90 درصد جرايم حوزه سايبر توسط پليس فتا خبرداد.

به گزارش  سادس ، سردار ” حسين اشتري” در ديدار با آيت الله “مکارم شيرازي” با اشاره به برگزاري دوره هاي بصيرت در قم، گفت: هرساله براي کارکنان نيروي انتظامي از پائين ترين رده تا عالي ترين فرماندهان يک دوره چهار روزه بصيرت برگزار مي شود که علاوه بر دروس تعيين شده، از فيوضات حرم مطهر حضرت معصومه(س)،مسجد مقدس جمکران و مراجع معظم تقليد بهره مي برند.

وي ادامه داد: نيروي انتظامي اهتمام ويژه اي به بصيرت افزايي کارکنان خود دارد که اين امر برکات زيادي نيز به همراه داشته است.

اين مقام عالي انتظامي کشور با اشاره به موضوع آسيب هاي فضاي مجازي، از کشف بيش از 90 درصد جرايم اين حوزه توسط پليس فتا خبرداد و گفت: از 20 عنوان جرايم اين حوزه در مقايسه با سال گذشته شاهد کاهش پنج درصدي آن بوديم.

افزايش اعتماد مردم به پليس پس از اتمام ماموريت بزرگ اربعين حسيني(ع)

فرمانده ناجا در ادامه به موضوع اربعين حسيني (ع) اشاره کرد و گفت: نيروي انتظامي در اين ماموريت بزرگ، مسئوليت تامين امنيت زائران را تا مرز بر عهده داشت البته در اين راستا تعامل تنگاتنگ و نيز هماهنگي هايي با فرماندهي مرزباني کشور عراق انجام شد به طوري که اخيرا مانور مشترکي در اروندرود برگزار کرديم.

وي ادامه داد: عمده وظيفه ما در مرز شلمچه، چذابه، و مهران بود که بيش از دو ميليون و 300 هزار زائر بدون احتساب اتباع خارجي از مرز هاي ايران به عتبات عاليات مشرف شدند بدين ترتيب 20 هزار نيروي پليس به اين امر اختصاص داديم؛ با عنايت آقا امام حسين (ع) توانستيم امنيت را در اين سه مرز برقرار کنيم.

اين مقام عالي انتظامي کشور بيان کرد: نظرسنجي هاي صورت گرفته نشان مي دهد پس از اربعين حسيني(ع)، اعتماد مردم به ناجا افزايش يافته است.

سردار اشتري در خاتمه گفت: مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به اقتدار ناجا توام با رافت، مهرباني و عدالت تاکيد دارند و بناي فرماندهان ناجا نيز بر همين امر استوار است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *