وزیر ورزش: تنها پنج‌صدم درصد به وزارت ورزش بودجه داده‌اند

وزیر ورزش: تنها پنج‌صدم درصد به وزارت ورزش بودجه داده‌اند

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش تاکنون پنج صدم درصد بودجه خود را دریافت کرده و همه کمک‌ها از منابع موجودی بوده است.

به گزارش سادس، حمید سجادی در نشست با روسای فدراسیون‌های ورزشی، پس از شنیدن صحبت‌ها، نقدها و پیشنهادات اعضای حاضر در جلسه گفت: به سهم خودم خدمت همه حاضران خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم. تشکر می‌کنم که این جلسه طولانی را تحمل کردید. از رییس کمیته ملی المپیک آقای صالحی‌امیری هم تشکر می‌کنم بخاطر زحماتی که در این چهار ماه و نیم از ایشان شاهد بودم.

او ادامه داد: از معاونان محترم وزارت ورزش هم تشکر می‌کنم. بدون تعارف به بحث ورود می‌کنم و اگر جلسه امروز به این شکل درآمد بر من ببخشید، اما در حقیقت احساس می‌کردیم که امروز این جلسه خاص خواهد بود، به همین دلیل خواهش کردم معاونان حاضر باشند تا رونمایی جامعی از وزارت ورزش باشد تا در کم و کیف کار باشید که نیازمند حمایت شما هستیم. خیلی‌ها دوست دارند بگویند سازمان ورزش با جوانان تجمیع شد و در حق جوانان کم کاری شد و حق آن‌ها را خوردند.

وزیر ورزش گفت: در دنیا به جوانان اهمیت زیادی می‌دهند و با برگزاری میادین مختلف ورزشی این مهم قابل لمس است تا شاهد رشد جوانان باشند. همه خسته هستید و چهار ساعت است یک جا نشسته‌اید، اما امروز استثنا هست و امیدوارم صبر کنید تا نکات را بازگو کنم. می‌خواستم با دیدگاه معاونان آشنا شوید و قطعا در آینده جلسات تخصصی کمک کننده خواهد بود.

سجادی ادامه داد: من سه چهار روز پیش در هیات دولت دستور گرفتم که تا ماه آینده فرصت داریم اطلاعات فدراسیون‌ها تکمیل شود. با این جلسات قصد داریم کار را شروع کنیم و طبیعی است که شروع طوفانی داشته باشیم. تعاملات خوبی با مجلس داریم و ایده‌های خوبی دریافت می‌کنیم و هر نماینده با چهار پنج نامه به‌ وزارت می‌آید. آماری که ما داریم ۲۰۰ نماینده مجلس با بنده جلسه داشته‌اند که اتفاق بسیار خوبی است. همه این‌ درخواست‌ها در حال پیگیری هستند.

او افزود: آیا تا کنون به خانم فرامرزیان زنگ زده‌اید که از ۲۷ صدم درصد چقدر داده‌اند؟ تنها پنج صدم درصد به ما بودجه داده‌اند. همه کمک‌ها از منابع موجودی بود که از قبل بود و ۲۰۰ و خرده‌ای میلیارد تومان باید به استان‌ها می‌رفت که رفت، اما جای آن چیزی نیامد.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *