وعده وزیر برای پیگیری شغل ملی‌پوش قایقرانی/بدهی‌های فدراسیون تمامی ندارد

وعده وزیر برای پیگیری شغل ملی‌پوش قایقرانی/بدهی‌های فدراسیون تمامی ندارد

رییس فدراسیون قایقرانی مشکل اشتغال بهمن نصیری – ملی‌پوش رویینگ ایران – را مطرح کرد و وزارت ورزش قول پیگیری و حل این مشکل را داد.

به گزارش سادس، علیرضا سهرابیان در نشست وزیر ورزش با روسای فدراسیون‌ها بیان کرد: ورزشکار زنجانی ما (بهمن نصیری) به جمهوری آذربایجان رفته بود اما او را به ایران برگرداندیم. او توانست دو طلای قهرمانی آسیا و سهمیه المپیک توکیو بگیرد. در بازی‌های آسیایی هم می‌تواند مدال طلا بگیرد. در حال حاضر این ورزشکار فقط مشکل شغل دارد.

وزیر ورزش در واکنش به صحبت‌های سهرابیان قول پیگیری داد و معاون توسعه منابع انسانی و مالی وزارت وزش هم اعلام کرد مشخصات ورزشکار را برایش بفرستند تا اشتغال به کار این قایقران حل شود. مدیرکل حراست وزارت ورزش هم گفت: اگر قرار است در تهران استخدام شود، الان با عاصم یوسفی مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز صحبت کردم تا کارش در این شرکت درست شود. اگر در شهرستان زنجان می‌خواهد مشغول به کار شود که دوستان در وزارت ورزش پیگیری می‌کنند.

سهرابیان: من تا کی باید بدهی روسای قبلی را پرداخت کنم؟

در ادامه، رییس فدراسیون قایقرانی در مورد بدهی‌های فدراسیون که از سال‌های گذشته باقی مانده است، گفت: من به‌تازگی بدهی مالیاتی فدراسیون را داده‌ام و حساب‌هایم آزاد شده است، باز هم امروز برار من یک نامه آمده است که فدراسیون قایقرانی شش میلیارد بدهی از سال ۱۳۸۵ مانده است که باید پرداخت شود. مگر فدراسیون چقدر بودجه می‌گیرد که بدهی سال ۸۵ را هم پرداخت کند و در حال حاضر ۷۰ ورزشکار در اردو داریم و هر روز آن ها برای فدراسیون هزینه دارند آیا من باید از ورزشکاران بزنم تا بدهی مالیاتی بدهم؟ آیا برای این موضوع نباید فکری شود؟ هر رئیس فدراسیون که تخلف کرده است جوابگو باشد؛ چرا من که در آستانه بازی‌های هانگژو هستم باید جور دیگران را بکشم؟

سهرابیان ادامه داد: تو را به خدا برابر این موضوع راهکاری در نظر بگیرید. من دو سال دیگر بیشتر در فدراسیون نیستم و می‌روم، اما باید برنامه‌ریزی شود تا موضوع مالیات به روسای بعدی انتقال داده نشود تا بتوانند با ذهن آرام، کارها و برنامه‌های خود را پیش ببرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *