روشن: مشکل استقلال فقط از درون زمین نیست

به گزارش سادس:

پیشکسوت استقلال بازی این تیم مقابل سپاهان را خوب توصیف کرد و ادامه این روند را برای استقلال در نیم فصل دوم اتفاق خوبی دانست.

به گزارش مشرق، حسن روشن در خصوص بازی استقلال مقابل سپاهان در اصفهان گفت: بعد از مدتها یک بازی خوب و روان از استقلال دیدیم. بچه ها خوب بازی کردند؛ لااقل در مقایسه با بازی‌های گذشته شان خیلی بهتر ظاهر شدند.

وی گفت: این تیم مشکلات زیادی داشت و دارد. بعضی از مشکلات آن فنی بود که به نظر می رسد در حال رفع شدن باشد اما همه مشکلات استقلال به داخل زمین بر نمی گشت که مرتفع کردن آن به دست علیرضا منصوریان میسر باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خیلی از مشکلات استقلال از هیات مدیره این تیم نشات می گیرد. بعضی از اعضای هیات مدیره باشگاه توانایی لازم برای حضور در این سمت را ندارند. به نظر می‌رسد هیات مدیره آنطور که باید و شاید توان حمایت در چارچوب شرح وظایفش از تیم را ندارد.

مهاجم دهه های پنجاه و شصت استقلال در خصوص استفاده استقلال از بازیکنان جوان در بازی با سپاهان، گفت: شش، هفت بازیکن جوان در اصفهان به میدان رفتند و بهترین  عملکرد را داشتند. لااقل این بازی اهمیت داشتن یک آکادمی قوی در هر باشگاهی را ثابت می‌کند. استقلال اگر یک آکادمی قوی داشته باشد می‌تواند سالانه چندین بازیکن جوان برای استفاده خودش با کمترین هزینه ممکن بسازد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *