از رقابت با خسرو تا رامین با حسین ماهینی

با وجود همه فشارها هرگز از حمایت حسین ماهینی دست برنداشته، مدافع بی‌حاشیه، خوش اخلاق و موثری که تاثیر زیادی در بهبود شرایط دفاعی پرسپولیس در نیم فصل اول داشته است. 


به گزارش سادس ، حسین ماهینی در لیگ چهاردهم با مشکل کارت پایان خدمتش مواجه شد و در نهایت این مساله منتهی به ابطال این کارت و حضورش در تیم نظامی ملوان بندرانزلی شد. این اتفاق باعث شد تا ماهینی در روزهایی که از سوی کارلوس کی‌روش به عنوان مدافع راست مجوز حضور در تیم ملی و جام جهانی را به دست آورد، از لیست‌های اعلامی این تیم طی این مدت دور شود. او اکنون به تیم بازگشته است و بار دیگر با فیکس شدن در جناح راست سرخپوشان به تیم ملی نیز رسیده است. دغدغه اصلی هواداران و کارشناسان البته این روزها به حضور رامین رضاییان مربوط می شود. ماهینی اما نشان داده که به دنبال حضوری فیکس در تیم ملی است و از رابطه صمیمانه و صادقانه‌اش با رامین رضاییان صحبت می کند. 
ماهینی در خصوص قهرمانی در پایان نیم فصل گفت: ما فصل را فوق العاده شروع کردیم و از همان ابتدا هدف بزرگی در سر داشتیم. خوشحالیم که در نیم فصل اول نیمی از هدف‌مان را به دست آوردیم و اکنون نیز با انگیزه بالا و بیشتر به دنبال این هستیم تا در نیم فصل دوم قهرمانی را از آن خود کنیم و جشن کامل تری با هواداران ترتیب دهیم.
وی در خصوص اینکه پرسپولیس با توجه به جدایی برخی بازیکنان احتمالا با مشکلاتی مواجه خواهد شد گفت: نمی‌توان توانایی بازیکنانی که از جمع ما جدا شده اند را انکار کرد اما پرسپولیس به مسیر خود ادامه می‌دهد. ما کادرفنی قدرتمندی در اختیار داریم و اکنون نیز مسئولان به فکر تقویت تیم هستند تا در نهایت به نتیجه لازم برسیم. هیچ نگرانی وجود ندارد و هیچکس بیشتر از ما انگیزه برای شروع نیم فصل دوم و ادامه روند موفقیت آمیز در ادامه مسابقات ندارد.

 


وی در خصوص حضورش در سمت چپ دفاعی پرسپولیس در بازی با سیاه جامگان گفت: در ذوب آهن چپ بازی می کردیم اما آقای کارلوس کی‌روش بعد از اینکه مرا دعوت کرد به سمت راست برد. مشکلی با حضور در هیچ کدام از این پست ها ندارم.
ماهینی که بعد از پایان دوران سربازی بار دیگر به پرسپولیس بازگشته در خصوص دوران سربازی اش گفت: بعد از اینکه مشکل سربازی برایم به وجود آمد از نظر روحی به شدت دچار مشکل شده بودم. همان مقطع انتخاب درستی انجام دادم و ازدواج کردم و همسرم در این مدت بهترین مشاور و کمک روحی به من بود که انگیزه بازگشت به من داد.

 
وی در خصوص دعوت مجدد به تیم ملی گفت: از اردوی ازبکستان قادر به حضور در تیم ملی بودم اما در لحظه آخر پاسپورتم آماده نشد. در لیست بعدی تیم ملی حضور نداشتم و نگران و ناراحت بودم که ساعت 11 شب آقای خوردبین به من زنگ زد و گفت آقای پیروانی اعلام کرده باید در اردوی تیم ملی حاضر شوی. نمی دانستم چه گفتم و چطور گوشی را قطع کردم وقتی به همسرم گفتم او هم شوکه شد. در دو سالی که از تیم ملی و پرسپولیس دور بودم روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. خیلی سخت بود و نزدیک بود فوتبالم نابود شود.
او در ادامه در خصوص ماجرای کارت پایان خدمتش و دلیل این اتفاق گفت: باور کنید کارت من جعلی نبود. سال 85 عمل فتق انجام داده بودم و چند ماه بازی نکردم. همان زمان به پزشک مراجعه کردم تا عمل جراحی انجام دهم. پزشک معالجم اعلام کرد با توجه به این مشکل می توانم معافیت پزشکی دریافت کنم و مدارک آن را به تهران آوردم و کارتم را دریافت کردم. نکته جالب این بود که سال 91 و با الکترونیکی شدن کارت پایان خدمت، من کارتم را تعویض کردم و هیچ مشکلی وجود نداشت اما به یک باره نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داد و اینگونه شد. وقتی کارت الکترونیکی ام صادر شد چطور می‌توانست جعلی باشد؟ روزی که این خبر را به من دادند بدترین روز زندگی‌ام بود و دنیا روی سرم آوار شد و احساس نابودی کردم اما دستم به هیچ جا بند نبود تا بی‌گناهی خودم را ثابت کنم.

 


ماهینی ادامه داد: اگر این دو سال را از دست نمی‌دانم هم در پرسپولیس بودم، هم بازیکن فیکس تیم ملی می شدم و در جام ملت‌های استرالیا هم می‌توانستم بازی کنم. در این دو سال اصلا پول نگرفتم و ماشینم را هم مجبور شدم بفروشم. من فوتبالیستم و واقعا هیچ کاری جز فوتبال بلد نیستم.

 

وی در خصوص مشکلاتی که در این فصل با حضور رامین رضاییان و رقابت در سمت راست داشته گفته: این مشکلی که می‌گویید فقط در رسانه‌ها بوده. البته منکر این نمی‌شوم که از نظر روانی روی عملکرد ما هم تاثیر داشت و خصوصا در بازی با استقلال خوزستان یک هفته بد را با توجه به هجمه ها پشت سر گذاشتم و پنالتی‌ام نیز به این دلیل از دست رفت. با این حال من صادقانه می‌گویم هیچ مشکلی ندارم و هدف همه ما بازی کردن و خدمت به پرسپولیس است. بگذارید اینطور بگویم؛ من از سال 85 با خسرو حیدری رقابت دارم و از تیم ملی امید این مساله آغاز شد. او بهترین رفیق و دوستم در عین رقابت محسوب می‌شود و هیچ مشکلی در این مدت نداشته ایم، بعد چطور با هم‌تیمی‌ام مشکل داشته باشم؟ من صادقانه می‌گویم هیچ مشکلی ندارم و امیدوارم او نیز همین حس را داشته باشد.
وی در خصوص اینکه “چاره کار برای استفاده از او و رضاییان چیست” گفت: برانکو ایوانکوویچ تصمیم گیرنده است. من و دیگران فقط در تمرینات حاضر می‌شویم و تحت نظر باشگاه و کادرفنی هستیم و هیچ تصمیمی نمی‌توانیم بگیریم. من نمی‌توانم به برانکو ایوانکوویچ بگویم مرا نیمکت نشین کن یا من بازی کنم و … . همه ما هدفمان موفقیت پرسپولیس است و برای این مساله تمام توانمان را به کار گرفته‌ایم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *