اهداف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» از زبان سالک

[ad_1]

به گزارش سادس:

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز گفت: مقابله با فساد، رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم و توجه به مسائل اساسی جامعه از اهداف این جبهه است که امیدواریم با روحیه انقلابی و انقلابی‌گری بتواند حرکت بزرگی را ایجاد کند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمد سالک عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اظهار داشت: ان‌شاءالله این جبهه بتواند شعارها و مطالبی را که مطرح کرده است، عملیاتی کند.

سالک تصریح کرد: مقابله با فساد، رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم و توجه به مسائل اساسی جامعه از اهداف این جبهه است که امیدواریم با روحیه انقلابی و انقلابی‌گری بتواند حرکت بزرگی را ایجاد کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این حرکت امید زیادی را در جامعه ایجاد کرده است و نقش اساسی خواهد داشت.

وی با اشاره به همگرایی نیروهای انقلاب به تشکیل این جبهه اشاره کرد و گفت: بی‌تردید این جبهه در همگرایی نیروهای انقلاب مؤثر خواهد بود؛ چراکه یکی از اهداف این جبهه این است که نیروهای انقلاب را جمع کند.

سالک یادآور شد: برای رسیدن به جزئیات و نکات بیشتر اولین جلسه مجمع عمومی آن باید تشکیل شود تا به جمع‌بندی بیشتری برسیم.

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» روز یکشنبه 5 دی‌ماه با حضور 10 نفر از چهره‌های انقلابی اعلام موجودیت کرد.

هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.

210 فعال سیاسی و فرهنگی کشور اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرهنگیان و چهره‌های شاخص مذهبی و اقشار مردم اعلامیه اعلام موجودیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» را امضا و از تشکیل این جبهه حمایت کردند.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *