40 فقره سرقت درپرونده سارق باطري خودرو

فرمانده انتظامي آستانه اشرفيه از دستگيري يک سارق با 40 فقره سرقت باطري خودرو در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ منوچهر محبوبي ابراهيمي در تشريح اين خبر گفت: با توجه به وقوع چندين فقره سرقت باطري خودرو در آستانه اشرفيه، موضوع در دستور كار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان آستانه اشرفيه با بيان اينكه ماموران پليس آگاهي اين شهرستان با اقدامات اطلاعاتي سارق 37 ساله را شناسايي كردند،افزود:ماموران طي يك عمليات غافلگيرانه متهم را در منزل شخصي اش دستگيركردند.

وي با اشاره به اينكه متهم در بازجويي فني ماموران به 40 فقره سرقت باطري خودرو درشهرستان هاي آستانه اشرفيه و لاهيجان اعتراف كرد ادامه داد:متهم اموال سرقتي را در شهرستان لنگرود به فروش مي رساند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه تحقيقات پليس اين شهرستان براي شناسايي مالخر ادامه دارد، متذكرشد: خودروهايي كه فاقد لوازم وتجهيزات ايمني و ضد سرقت بودند مورد دستبرد اين سارق قرار گرفته اند.

وي در پايان با بيان اينكه متهم با تشكيل پرونده به مراجع قانوني معرفي شد از شهروندان خواست توصيه هاي پليس را جدي گرفته و خودروي خود را به دزدگير، قفل فرمان و ديگر تجهيزات ضد سرقت مجهز كرده و آن را در محل هاي كم رفت و آمد پارك نكنند .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *