دستگيري سارق حرفه اي منازل شمال شهر مشهد با 24 فقره سرقت

پليس آگاهي شمال شهر مشهد با دستگيري سارق حرفه اي منازل در محدوده خيابان هاي گاز، مسلم و ايثارگران پرده از 24 فقره سرقت برداشت.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار”بهمن اميري مقدم”فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي  گفت: در پي گزارش يک فقره سرقت منزل در محدوده خيابان گاز شهر مشهد تيمي از اداره مبارزه با سرقت پايگاه شمال پليس آگاهي براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

وي افزود: کارآگاهان پليس در ابتدا مالباخته را به پليس آگاهي دعوت که در بررسي اظهاراتش مشخص شد سارق در نبود صاحبخانه در اوايل شب با تخريب قفل در ورودي آپارتمان وارد منزل شده حدود 40 ميليون ريال از وسايل با ارزش منزل را سرقت کرده است.

سردار اميري مقدم تصريح کرد: تيم رسيدگي کننده پرونده در ادامه با بررسي دقيق آثار بجامانده از سارق و استفاده از شيوه هاي نوين پليسي به فردي جوان به نام اميد مظنون و پس جمع آوري ادله کافي و هماهنگي قضائي با همکاري تيمي از اداره اطلاعات جنايي پليس آگاهي او را در اقدامي ضربتي دستگير کردند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي اوليه منکر هرگونه جرمي بود که در ادامه تحقيقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده طي چند مرحله بازجويي هاي علمي کارآگاهان پليس به 24 فقره سرقت از منازل در محدوده خيابان هاي گاز، ايثارگران و مسلم و فروش اموال مسروقه به فردي به نام تقي اعتراف کرد.

سردار اميري مقدم خاطر نشان کرد: در ادامه اين عمليات فرد مالخر دستگير و در بازرسي مخفيگاهش يك دستگاه تلويزيون ال سي دي 46 اينچ، يك دستگاه دوچرخه، دو دستگاه ضبط و پخش خودرو، يك دستگاه ماشين شارژي ، يك عدد تار و …كشف کردند.

فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي و برابر احكام صادره قضائي روانه زندان شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *