تاکید بر استمرار اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی

 جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به رشد ۴۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در ۹ ماهه سال جاری به لزوم استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس،سرهنگ “جعفر آژنگ” در جلسه پایش جرایم آذرماه انتظامی کردستان در جمع معاونان و روسای پلیس های تخصصی این فرماندهی، اظهار داشت: اقدامات هدفمند پلیس در قالب طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی ضمن بازتاب خوب اجتماعی منجر به نتایج مطلوب پلیسی نیز می شود.

این مقام انتظامی در این خصوص به رشد ۴۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره و عنوان کرد: طرح هایی از این دست به جهت داشتن برنامه ریزی عملیاتی باعث ناامن شدن فضای فعالیتی سوداگران مرگ، سارقان و متخلفان می شود و با دستاوردهایی که در پی دارد باعث تقویت عملکرد یگان ها خواهد شد.

آژنگ همچنین از رشد چشمگیر دیگر اقدامات پلیس کردستان در حوزه کشف انواع سرقت و پیشگیری از تخلفات رانندگی درون شهری و برون شهری نیز خبر داد و گفت: تمام ماموریت های پلیس در راستای تامین امنیت و آرامش شهروندان بوده و تلاش برای این مهم تعطیل بردار نیست.

جانشین فرمانده انتظامی استان در خاتمه سخنان خود خطاب به فرماندهان تاکید کرد: آموزش کارکنان و نظارت بر اجرای ماموریت های محوله از مهمترین وظایف فرماندهان بوده و الزاما موفقیت و شکست نتیجه اهتمام به این دو موالفه است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *