دستگيري سارقان اماکن خصوصي با 39 فقره سرقت

 فرمانده انتظامي شهرستان “ساوجبلاغ” از دستگيري سارقان اماکن خصوصي با 39 فقره سرقت در اين شهرستان خبرداد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ « احمد جبارپور » ، در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از اماکن خصوصي و ويلاهاي بخش “چهارباغ”، بررسي موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: يک اکيپ ويژه از ماموران انتظامي پس از چندين روز تلاش شبانه روزي سرانجام موفق به شناسايي دو نفر از سارقان اماکن خصوصي شدند.

سرهنگ جبارپور اظهارداشت: ماموران پس از اطلاع از حضور سارقان در يک ويلا در شهرک اقدسيه با هماهنگي مقام قضائي سارقان را حين سرقت در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: سارقان پس از انتقال به کلانتري، در بازجويي هاي تکميلي ماموران به جرم خود مبني بر سرقت معترف شدند و اظهار داشتند با همدستي فرد ديگري اقدام به 39 فقره سرقت از اماکن خصوصي و ويلاها کرده و سپس اموال سرقتي را در مناطق مختلف استان البرز به ضايعات و امانت فروشي ها فروخته اند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ با بيان اينکه با راهنمايي متهمان و انجام تحقيقات تکميلي ماموران ، متهم رديف سوم نيز در مخفيگاهش دستگير شد، به شهروندان توصيه کرد: به منظور پيشگيري از جرايمي نظير سرقت ضمن استفاده از تجهيزات ايمني و محافظتي از قبيل دوربين مداربسته ، در صورت مشاهده افراد مشکوک در اطراف اماکن خصوصي بلافاصله موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 به ماموران اطلاع دهند .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *