كشف بيش از 340 كيلو‌گرم مواد مخدر در گلستان

 معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان از انهدام سه باند و كشف بيش از 340 كيلو گرم مواد مخدر توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “عسگر ساوري”،با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان موفق شدند در راستاي طرح عملياتي شناسايي و انهدام باند‌هاي قاچاق مواد مخدر، سه باند توزيع مواد مخدر را در استان شناسايي و منهدم كنند.

وي با اشاره به دستگيري 6 قاچاقچي، ابراز داشت: با انهدام اين سه باند به ترتيب 190، 80 و 70 كيلوگرم انواع مواد مخدر از متهمان كشف شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: طي اين عمليات‌ها يك سلاح غير مجاز كشف و هفت دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسيكلت نيز توقيف شد.

سرهنگ ساوري با بيان اينكه شيوع مواد مخدر در بين جوانان فتنه و تاكتيك استكبار جهاني است، ادامه داد: ‌آنها با رواج اين پديده شوم در جامعه قصد دارند جوانان اين مرز و بوم را به سمت ناهنجاري‌هاي اجتماعي سوق دهند.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي گلستان در پايان خاطرنشان كرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولويت‌هاي مهم و اصلي ناجا به شمار مي رود و نيروي انتظامي در اين راستا از هيچ تلاشي و كوششي دريغ نخواهد كرد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *