نظارت دائمي بر عملكردها از مشخصه يك مجموعه موفق است

 معاون هماهنگ كننده فرمانده انتظامي استان گفت : از مشخصه هاي يك مجموعه موفق از نظر كارشناسان، مديريت منابع انساني و نظارت دائمي بر عملكرد ها است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ “جعفر كردلو ” در جمع كاركنان انتظامي استان با تاكيد بر ضرورت مشاركت مردم در برقراري نظم و امنيت اجتماعي،گفت:نظم و امنيت مطلوب و پايدار بدون مشاركت جدي و مسئوليت پذيري آحاد جامعه،محقق نخواهد شد.

وي از امنيت به عنوان يك فرآيند اجتماعي كه حاصل تعامل منطقي و ارتباط چند سويه همه بخش ها و افراد جامعه است، ياد كرد و نقش و كاركرد همه گروه ها و افراد جامعه را در آن بسيار مؤثر دانست.

اين مقام انتظامي ،پيشگيري از بروز رفتارهاي مجرمانه،كاهش جرايم و افزايش رضايتمندي عمومي را از ديگر اهداف اجراي طرح هاي انتظامي برشمرد و از تعامل و همكاري بي دريغ مردم با پليس ، در راستاي انجام موفق مأموريت ها، تقدير كرد.

معاون هماهنگ كننده فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه پليس مظهر نظم و قانون است گفت: رفتار، کردار، گفتار و ظاهر پليس بايد براساس کارآمدترين الگوهاي حرفه اي و متناسب با فرهنگ اصيل اسلامي و ايراني بوده تا حس اعتماد را در مردم را افزايش دهد.

اين مقام مسئول در ادامه سربازان را افراد مفيد و لايق براي جامعه اسلامي دانست و تصريح كرد : با توجه به ويژگيها و توانايي هاي موجود در سربازان، فرماندهي انتظامي استان زنجان همواره آماده پذيرش نظرات انتقادات و پيشنهادات شما عزيزان است. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *