سرکرده باند «همه‌فن حریف» است/ قبل از سرقت وضع مالی خوبی داشتم + تصاویر

یکی از اعضای باند سرقت گفت: اسلحه را سرکرده باند به من داد و من دو سرقت اسلحه داشتم؛ سرکرده باند در قهوه‌خانه نزد من آمد و از من خواست که از سوپرمارکتها سرقت کنیم، سرکرده باند همه‌فن حریف است و من تا قبل از این سرقتها سرقت دیگری انجام ندادم …

به گزارش سادس به نقل از پویا از تاریخ ۲۳ آذر ماه سال جاری به‌دنبال سرقتهای مسلحانه و زنجیره‌ای از سوپرمارکتها و فست‌فودهای تهران تیم‌هایی از پلیس آگاهی تهران برای بازداشت سارقان مسلح دست به کار و در نهایت ساعت چهار بامداد روز گذشته (چهارم دی ماه جاری) با هماهنگی دادستان قرچک موفق به بازداشت سه عضو این باند در شهرستان قرچک شدند.

از اعضای این باند دو قبضه سلاح کمری همراه با ۱۸ فشنگ جنگی، دو عدد شوکر، افشانه دفاع شخصی و تعدادی قمه و چاقو کشف و ضبط شد، دو نفر از اعضای این باند نیز بعدازظهر سوم دی ماه جاری به‌اتهام شرب خمر بازداشت شده بودند و پس از بازداشت مشخص شد که از اعضای باند سرقت مسلحانه پایتخت هستند، اعضای این باند از ساعت ۱۲ شب به بعد با یک دستگاه سمند سفیدرنگ که پلاک تقلبی داشت در افسریه تهران شروع به سرقت می‌کردند و پس از سرقت در جنوب شرق تهران سراغ سوپرمارکتهای شمال غربی پایتخت در محدوده اتوبان شهید همت می‌رفتند و سرقت می‌کردند.

اعضای این باند بین ۲۵ تا ۳۵ سال سن دارند و به‌طور میانگین در هر فقره سرقت بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد سرقت می‌کردند، حداکثر سرقت وجه نقد اعضای این باند در یک فقره سرقت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است، همچنین در هر سرقت چهار یا پنج نفر مشارکت داشتند.

پیش از ظهر امروز اعضای این باند به دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منتقل شدند و با دستور رضا ابوالحسنی؛ معاون دادستان تهران پرونده اعضای این باند برای رسیدگی به شعبه اول دادسرای ناحیه ۳۴ تهران ارجاع شد که قاضی نصرتی؛ بازپرس پرونده پس از بازجویی از اعضای این باند، آنها را برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار داد.

پس از جلسه بازپرسی خبرنگار تسنیم با اعضای این باند گفت‌وگویی داشت؛ یکی از اعضای این باند در اظهاراتش به خبرنگار حوادث تسنیم گفت: من وضع مالی خوبی داشتم و در ماه، ۸ ــ ۷ میلیون تومان پول به دست می‌آوردم اما با خانواده‌ام به مشکل برخوردم و پس از آن سراغ سرقت رفتم، قبلاً نیز به‌جرم معامله عتیقه‌جات هشت ماه در زندان بودم.

وی ادامه داد: اسلحه‌ای را که از آن در سرقتها استفاده می‌کردیم از شخصی با قیمت ۲ میلیون تومان خریدم، البته قرار بود که ۶ میلیون تومان پول بابت خرید اسلحه بپردازم؛ در ابتدا قصد داشتیم سراغ ضبط و باند خودرو برویم اما یکی دیگر از اعضای باند پیشنهاد داد سراغ سوپرمارکتها برویم و گفت که از دزدی سوپرمارکت پول بهتری به دست می‌آید، در مجموع از سرقتها به هر یک از اعضای باند ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

یکی دیگر از اعضای این باند در اظهاراتش به خبرنگار تسنیم گفت: اسلحه را سرکرده باند به من داد و من دو سرقت اسلحه داشتم، سرکرده باند در قهوه‌خانه نزد من آمد و از من خواست که از سوپرمارکتها سرقت کنیم، سرکرده باند همه‌فن حریف است و من تا قبل از این سرقتها سرقت دیگری انجام ندادم.

اظهارات اعضای باند در حالی مطرح شد که آنها تلاش داشتند جرم اصلی را گردن همدیگر بیندازند و هر کدام شخص دیگری را سرکرده باند معرفی می‌کرد.

تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/*

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *