وصفِ حالِ باحالِ چهره‌های بی حالِ ۲۰۱۶ آمریکا!

نکات جالبی در این تصویر قابل توجه است؛ پوتین در نقش یک برنامه ریز پشت صحنه و کسی که به ماجرا خط داده و ترامپ را به مثابه یک عروسک خیمه‌شب‌بازی (به آیفون ترامپ که با مک‌بوک پوتین سینک شده دقت کنید) به ماجرا فرستاده است.

هفته نامه The Week در مطلبی با طرح کاریکاتوری، واکنش چهره ها به انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهور امریکا را به نمایش گذاشت.

به گزارش سادس به نقل از بولتن نیوز، قرارگیری افراد و حالت چهره آنها در این تصویر هر کدام دلایل و نکات خاص خود را دارند. هیلاری و ترامپ بزرگ‌ترین جثه‌ها را دارند، یعنی در معرض بیشترین توجه‌اند. هیلاری گیج و مغموم، ترامپ شاد و باد در غبغب انداخته است.

هیلاری روی کاناپه ولو شده است که این اشاره به کسالت و ضعفی جسمی‌اش وی دارد.

مایک پنس، زوج انتخاباتی و معاون اول ترامپ، در حال تاج‌گذاری برای اوست.

رئیس اف‌بی‌آی پس از آن جنجال‌ها بر سر ایمیل‌های هیلاری ژست گرفته به شکلِ «حالا که چی؟» یا «بالاخره کاری بود که از دست‌مون برمیومد!»

آن پایین را ببینید که چطور بریتانیا به یک سگ پاچه‌گیر تشبیه شده که با رأی برگزیت‌ش رویای اروپای واحد را آش و لاش کرده است.

راستی، تاجی که بر سر ترامپ قرار می‌گیرد، شاید نشانی از خوی دیکتاتوری و فاشیستی اوست.

وضعیت سندرز و پوتین، آن تهِ صحنه دیدنی‌ست. پوتین در نقش یک برنامه ریز پشت صحنه و کسی که به ماجرا خط داده و ترامپ را به مثابه یک عروسک خیمه‌شب‌بازی (به آیفون ترامپ که با مک‌بوک پوتین سینک شده دقت کنید) به ماجرا فرستاده است.

سندرز داد و فغان‌کنان که‌ای خدا، بدبخت شدیم رفت! اما دریغ که کمترین توجهی به او بشود!

یک بطری مشروب با لیبل ترامپ روی میز است، به همراه یک کتاب «آموزش توئیتر» که برای مبتدی‌ها و ابله‌هاست! معلوم نیست متعلق به کیست، شاید برای همهٔ سیاست‌مدارانِ پوچِ پر ادعا…

ملانیا و میشل، بانوان اول جدید و سابق ایالات هم که نق و نیشِ خاله زنکی به هم کرده‌اند. میشل در حال «آیش آیش» گفتن و ملانیا در حال قِر دادن با زخرف‌های جدید …

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *