بروجردی سال نو میلادی را به همتایان مسیحی اش تبریک گفت

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور پیام هایی خطاب به همتاهای خود در کشورهای غیر اسلامی فرارسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) را تبریک گفت.

به گزارش سادس به نقل از مهر، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور پیام هایی جداگانه خطاب به همتایان خود در کشورهای غیر اسلامی، فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

عالیجناب

مایلم فرارسیدن میلاد پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی مسیح(ع) و سال نو میلادی را به جنابعالی و همکارانتان صمیمانه تبریک عرض نمایم.

پیامبران بزرگ الهی از جمله حضرت عیسی بن مریم(ع) با دعوت پیروان خود به صلح، دوستی، همدلی، یکتاپرستی و پرهیزگاری، میراث فکری گرانبهایی را برای جامعه انسانی به یادگار گذارده اند تا از این طریق آنان را به سوی فلاح و رستگاری رهنمون نمایند. معتقدم انسان امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به این آموزه های ناب داشته تا جهانی آرامتر و آبادتر را فرا روی خود و جامعه بشری ببیند. امیدارم سال ۲۰۱۷ میلادی، سالی همراه با صلح و آرامش، عدالت و برابری برای همه ملت های جهان باشد.

عالیجناب

ضمن تبریک مجدد این میلاد فرخنده و مبارک، بر آمادگی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جهت تقویت روابط و همکاری های فیمابین تاکید می نمایم.

با اغتنام از فرصت سربلندی و توفیق روزافزون جنابعالی را آرزومندم.

علاءالدین بروجردی
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی
مجلس شورای اسلامی

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *