۱۰ نفر دیگر به هیئت‌موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اضافه می‌شوند

دستجردی گفت: احتمالا ۱۰ نفر دیگر به اعضای هیئت موسس اضافه می‌شوند که متعاقب آن شورای مرکزی جبهه را تشکیل خواهند داد و این ۲۰ نفر اعضای این شورا خواهند بود.

به گزارش سادس ، مرضیه وحید دستجردی در گفتگو با خبرنگار مشرق با بیان اینکه تنها امروز مسئولیت سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را به عهده گرفته است، بیان کرد:‌ جلسه آینده مجمع عمومی چند هفته آینده برگزار می‌شود و با رای گیری سخنگو و دیگر مسئولان این جبهه مشخص می‌شوند.

وی افزود: البته پیش از برگزاری مجمع عمومی ما مجمعی را در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌کنیم و حدود چند هفته بعد جلسه مجمع عمومی کلی را برگزار می‌کنیم که مجمع مردمی است.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه به اعضای هیئت موسس افراد دیگری نیز اضافه خواهند شد، بیان کرد: از داخل مجمع مردمی تعدادی بایستی رای بیاورند و به این اعضا اضافه می‌شوند. تمام کارها بایستی در جلسات عمومی رای گیری شود.

دستجردی افزود: احتمالا ۱۰ نفر دیگر به اعضای هیئت موسس اضافه می‌شوند که متعاقب آن شورای مرکزی جبهه را تشکیل خواهند داد و این ۲۰ نفر اعضای این شورا خواهند بود.

وی افزود: در حال حاضر ۲۱۰ نفر از شخصیت‌های مختلف از جبهه حمایت کرده‌اند و دایره این موضوع را باز می‌ گذاریم تا کسانی که می‌خواهند در جبهه حضور داشته باشند این امکان برای آنها فراهم شود و برای ما محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

دستجردی همچنین با تاکید براینکه برای وحدت تلاش می‌کنیم گفت: پیشرفت و آبادانی کشور، استقرار عدالت، نبود فقر و تبعیض، حرکت درون‌زا اقتصادی و نداشتن نگاه به بیگانه و نگاه به مردم از اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است و اعضای هیئت موسس برای جذب گروه‌هایی که معتقد به اصول انقلاب هستند تلاش خواهند کرد

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *