ارتباط شوم زن متاهل با مردان جوان

 مرد جوان زمانی که دریافت همسرش با مرد غریبه رابطه پنهانی دارد موضوع را به ماموران پلیس اطلاع داد.

به گزارش سادس به نقل از جام جم، موضوع از جایی شروع شد که حدود یک ماه قبل مرد جوان سراسیمه به پلیس مراجعه کرد و ماموران را از رابطه پنهانی همسرش با مرد غریبه باخبر کرد.

مرد که بسیار نگران و مضطرب بود در شکایتش به پلیس گفت: مدت‌ها بود که همسرم گله و شکایت می‌کرد و با ناراحتی می‌گفت که همیشه در خانه تنهاست. وقتی شرایط همسرم را دیدم، قبول کردم که در یک شرکت کار کند. اما هنوز مدتی از کار در آنجا نگذشته بود که رفتارهای همسرم تغییر کرد. او بیشتر اوقات دیر به خانه می‌آمد و کمتر با من وقت می‌گذراند. اکثر اوقات سرش داخل گوشی بود و با دیگران حرف می‌زد. این موضوع باعث شک من شد تا این‌که با بررسی تلفن همراهش فهمیدم او با عضویت در شبکه اجتماعی تلگرام  با جوان غریبه‌ای ارتباط دارد.

مرد جوان که از فهمیدن این موضوع بسیار تحت‌تاثیر قرار گرفته و عصبانی بود بسرعت شکایت‌نامه‌ای علیه همسرش نوشت و به این ترتیب پرونده در پلیس فتا به جریان افتاد و پیگیری موضوع نیز در دستور کار ماموران قرار گرفت. کارآگاهان با مجوز قضایی وارد عمل شدند و با همسر شاکی و مرد جوان قرار صوری گذاشته و آنها را دستگیر کردند.

متهمان پس از بررسی‌های مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند اما زن ۲۴ ساله در یک فرصت مناسب و قبل از آن‌که وارد دفتر دادگاه شود دچار ترس و استرس زیادی شد و همسر و دختر ۵ ساله خود را رها کرده و به مکان نامعلومی گریخت.

با فرار این زن کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند تا این‌که پس از یک ماه تلاش، به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد زن جوان به تهران گریخته است.

زن جوان در خانه‌ای مخفی شده بود که ماموران پنج نفر را در این رابطه دستگیر کردند. در بازرسی از خانه لوازم ساخت و تولید مواد مخدر صنعتی همراه مقادیری تریاک و شیشه کشف شد. این زن در بازجویی‌ها گفت: وقتی به تهران آمدم جایی برای زندگی نداشتم تا این‌که با مردی آشنا شدم که مرا به خانه‌اش برد.

در آنجا شیشه تولید می‌کردند و مرد خلافکار مرا مجبور کرد که شیشه مصرف کنم. کاش در مشهد می‌ماندم و فریب این دوستی‌های بی‌اساس را نمی‌خوردم. زندگی‌ام را نابود کردم. دیگر نمی‌توانم در چشمان همسر و خانواده‌ام نگاه کنم. تحقیقات در این باره توسط پلیس مشهد ادامه دارد.

سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی با هشدار به خانواده‌ها گفت: متاسفانه مجرمان اینترنتی با پرسه در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه به دنبال شکار طعمه‌های خود هستند. آنها خود را با هویت‌های جعلی معرفی می‌کنند. اغلب خود را دارای مدارک تحصیلی بالا و وضع مالی خوب معرفی می‌کنند و هدفشان اخاذی و سوءاستفاده است. وی افزود: نباید در شبکه‌های اجتماعی به افراد اعتماد کرد و فریب حرف‌های وسوسه‌کننده آنها را خورد و در دامشان گرفتار شد. همچنین نباید عکس و فیلم‌های خصوص خود را برای آنها ارسال کرد.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *