اصفهان به الگوی فرهنگ ترافیکی کشور تبدیل می‌شود

 فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم اصفهان باید همانند دیگر عرصه‌ها در فرهنگ ترافیک نیز الگو باشند و کمپین ترافیک شهر را تا رسیدن به نتایج مطلوب ادامه دهند.

به گزارش سادس به نقل ازتسنیم، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران با اشاره راه‌اندازی کمپین ترافیک اصفهان اظهار داشت: در این راستا باید نیروی انتظامی، پلیس راهور و مردم با یکدیگر همکاری کنند تا با فرهنگ‌سازی در این راه شاهد نهادینه شدن فرهنگ ترافیک در کشور باشیم هر میزان به‌ سلامتی جامعه خود علاقه‌مندیم باید به این امر مهم توجه داشته باشیم.

وی افزود: استفاده از وسایل عمومی، دوچرخه و پیاده‌روی نهادینه شدن فرهنگ ترافیک و سلامت جامعه بسیار مؤثر است و به‌گونه‌ای این مسئله اقدامی پیشگیرانه به شمار می‌رود و امیدوار هستیم با این حرکتی که آغاز شده ادامه آن را نیز در اصفهان و دیگر استان‌ها شاهد باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مردم اصفهان باید همانند دیگر عرصه‌ها در فرهنگ ترافیک نیز الگو باشند خاطرنشان کرد: مردم اصفهان باید کمپین ترافیک را تا رسیدن به نتایج مطلوب ادامه دهند تا این کمپین الگویی برای سایر شهرهای کشور باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که نیروی انتظامی با عاملان ایجاد ناامنی در جامعه چه برخوردی دارد، تصریح کرد: با هر فردی که به مردم آزار برساند و خلاف قانون عمل کند بر اساس قانون و هماهنگی قضایی با متخلف برخورد می‌شود باید دانست حق و شأن مردم ما این است که امنیت و آرامش داشته باشند.

سردار اشتری بیان کرد: زمانی که مردم با سامانه ۱۱۰ تماس برقرار کنند یا به محل‌های ما رجوع و شکایت کنند بر اساس شکایت مردم و حکم قضایی برخورد و رسیدگی لازم را انجام می‌دهیم، با توجه به فرهنگ بالای مردم ما روز به روز شاهد کاهش جرائم هستیم و در این راستا اقدامات پیشگیرانه مردم نیز افزایش یافته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *