خلف وعده شهرخودرو در قبال مربی ایتالیایی/ شکایت دوباره کوزین به فیفا؟

خلف وعده شهرخودرو در قبال مربی ایتالیایی/ شکایت دوباره کوزین به فیفا؟

سادس/خراسان رضوی باشگاه شهرخودرو با وجود توافق با استفانو کوزین، پولی به مربی سابقش نداده است.

روز پنجشنبه، ۱۳ آبان‌ماه آخرین مهلت باشگاه شهرخودرو برای پرداخت طلب استفانو کوزین، مربی ایتالیایی اسبق این باشگاه بود، اما باشگاه مشهدی موفق شد با توافقی جدید، رضایت مربی ایتالیایی را به دست آورد و از خطر کسر امتیاز رهایی یابد.

شهرخودرویی‌ها در توافق جدید با کوزین قرار بود ۳۰ هزار دلار نقد در ابتدا و در ادامه ۱ دسامبر، ۱ ژانویه و ۱ فوریه به ترتیب ۱۵ هزار، ۱۵ هزار و ۱۱ هزار و ۲۰۰ دلار پرداخت کنند، اما حالا کوزین اعلام کرده که در این توافق هم با خلف وعده شهرخودرو روبه‌رو شده و تنها تا دوازدهم دسامبر به این باشگاه فرصت داده تا پولش را دریافت کند.

کوزین در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: تنها تا پایان این هفته، (۱۲ دسامبر) به شهرخودرو برای پرداخت پولم فرصت داده‌ام، در غیر این صورت قطعا به فیفا این رفتار باشگاه را اطلاع می‌دهم تا در خصوص من و شهرخودرو تصمیم‌گیری کند.

گفتنی است دیگر پرونده بین‌المللی شهرخودرو به شکایت میراسلاو اسلاوو، مهاجم اوکراینی مربوط می‌شود که گرچه فیفا حکم ۴۰۰ هزار دلاری در خصوص این شکایت صادر نموده، اما با پیگیری باشگاه مشهدی این پرونده ماه‌هاست که به CAS رفته و به زودی حکم نهایی آن اعلام می‌شود.

پیش از این قرار بود تا پایان نوامبر دادگاه عالی ورزش حکم نهایی خود را صادر کند، اما شنیده می‌شود صدور این حکم به نیمه ژانویه موکول شده‌است.

شهرخودرو تا پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با ۲ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و باید در ادامه این مسابقات، روز جمعه در مشهد به مصاف گل‌گهر سیرجان، صدرنشین رقابت‌ها برود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *