ثبت ۱۷هزار تراکنش از طریق پوزهای بانک شهر

 در ساعات ابتدای نخستین روز نمایشگاه کتاب حدود۲۱هزار تراکنش از طریق پوزهای بانک شهر ثبت شد.
 به گزارش سادس به نقل از رویکرد مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر،با بیان مطلب فوق اظهار کرد: تاکنون، برای غرفه‌‌های موجود در نمایشگاه حدود ۱۶۶۸ پایانه فروش، نصب شده که این آمار به دلیل راه‌اندازی غرفههای جدید، در حال افزایش است.
مسعود خاتونی، در خصوص بن‌های دانشجویی صادره از سوی بانک شهر گفت: تا کنون حدود ۱۹۳هزار و ۶۵ نفر برای دریافت بن دانشجویی ثبت نام کردند که از این تعداد حدود۱۰ هزار و ۲۹۰ نفر از طریق وب کیوسک، ۲۵هزار و ۵۸۶نفر از طرق مراجعه به شعب و ۷۵هزار ۵۳۵ نفر به صورت گروهی(کارت‌ها قبل از مراجعه دانشجویان به شعب صادر شده بود) بن‌کارت‌های خود را دریافت کردند.

این مقام مسوول افزود: علاوه بر این تعداد بن دانشجویی، حدود ۱۱هزار و ۵۵۴ دانش آموز نیز برای دریافت بن، ثبت‌نام و تا کنون ۷هزار و ۲۳۰نفر کارت خود را دریافت کردند.

خاتونی در خصوص افزایش ضریب امنیت بن‌کارت‌ها عنوان کرد: با هماهنگی وزارت ارشاد، تدابیری اندیشیده شد تا برای هر شخص صرفاً یک کارت صادر شده و این عاملی شد تا مصرف‌کننده واقعی از این امکانات استفاده کند. برای رسیدن به این هدف بانک شهر یک کد مخصوص برای هر شخص با استفاده از تلفن همراه، شماره ملی و کد دانشجویی تهیه و بر اساس آن بن‌ها را صادر کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *