حمایت جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان از اقدامات نیروی انتظامی

 جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان طی نامه‌ای از اقدامات نیروی انتظامی در زمینه امنیت اخلاقی و مبارزه با هنجارشکنان تشکر کردند.

 به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری فارس، جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان طی نامه‌ای از اقدامات نیروی انتظامی در زمینه امنیت اخلاقی و مبارزه با هنجارشکنان تقدیر کردند.

در این نامه که همزمان با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در شهر اصفهان و خطاب به وی نوشته شده است ضمن تبریک اعیاد ماه رجب آمده است: بدین وسیله از زحمات و مساعی خالصانه و بی‌دریغ حضرتعالی که بدون ملاحظه، مسامحه و مصانعه و صرفاً به قصد رضای خداوند تبارک و تعالی و اعمال قانون که در پرتو آن امنیت اخلاقی و آسایش عموم مردم و تعظیم و تکریم حدود الهی امکان‌پذیر است قدردانی می‌نماییم.

در ادامه این متن می‌خوانیم: بدیهی است پرواپیشگانی چون شما می‌توانند در برابر ناروایی ها قاطع و شکست ناپذیر بوده و از خطوط قرمز اسلام و نظام پاسداری نمایند به یقین مبین می‌دانیم تفاله‌ها و خس و خاشاک‌هایی که چشمه‌سار زلال انقلاب اسلامی را با تخلفات و اعمال ناروای خود می‌آلایند و با بی‌بند و باری و مبارزه نافرجام خود با حجاب و عفاف و گسترش اباحه‌گری کف و پف‌هایی بر دریای بی‌کران نظام اسلامی را می‌مانند و آنچه برای مردم مثمرثمر است پایدار می‌ماند، در این راستا مجاهدت‌های پیگیر حضرت‌عالی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تحت مدیریت خالصانه آن برادر مکرم مرضی رضای و موجب تشفی قلوب خانواده‌های شهید و ایثارگران و راهگشای هدایت‌های ویژه الهی خواهد بود.

در پایان نامه جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان آمده است: خطبه‌های نماز جمعه تهران و شهرستان‌ها در دو هفته اخیر، حمایت مسئولان قوه قضائیه و مقننه، راهپیمایی‌ها و خیزش مردمی گویای اصالت و اعتبار اقدامات حضرت‌عالی است. اعضای جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان موفقیت روز افزون شما و همکارانتان را از خداوند منان خواستار بوده و رجای واثق داریم تا ادعیه زاکیه امام زمان (ارواحنا فداه) و ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای بدرقه راهتان باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *