حمايت جمعيت پيشگامان انقلاب اسلامي اصفهان از اقدامات نيروي انتظامي

 جمعيت پيشگامان انقلاب اسلامي اصفهان طي نامه‌اي از اقدامات نيروي انتظامي در زمينه امنيت اخلاقي و مبارزه با هنجارشکنان تشکر کردند.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس به نقل از خبرگزاري فارس، جمعيت پيشگامان انقلاب اسلامي اصفهان طي نامه‌اي از اقدامات نيروي انتظامي در زمينه امنيت اخلاقي و مبارزه با هنجارشکنان تقدير کردند.

در اين نامه که همزمان با حضور سردار حسين اشتري فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در شهر اصفهان و خطاب به وي نوشته شده است ضمن تبريک اعياد ماه رجب آمده است: بدين وسيله از زحمات و مساعي خالصانه و بي‌دريغ حضرتعالي که بدون ملاحظه، مسامحه و مصانعه و صرفاً به قصد رضاي خداوند تبارک و تعالي و اعمال قانون که در پرتو آن امنيت اخلاقي و آسايش عموم مردم و تعظيم و تکريم حدود الهي امکان‌پذير است قدرداني مي‌نماييم.

در ادامه اين متن مي‌خوانيم: بديهي است پرواپيشگاني چون شما مي‌توانند در برابر ناروايي ها قاطع و شکست ناپذير بوده و از خطوط قرمز اسلام و نظام پاسداري نمايند به يقين مبين مي‌دانيم تفاله‌ها و خس و خاشاک‌هايي که چشمه‌سار زلال انقلاب اسلامي را با تخلفات و اعمال نارواي خود مي‌آلايند و با بي‌بند و باري و مبارزه نافرجام خود با حجاب و عفاف و گسترش اباحه‌گري کف و پف‌هايي بر درياي بي‌کران نظام اسلامي را مي‌مانند و آنچه براي مردم مثمرثمر است پايدار مي‌ماند، در اين راستا مجاهدت‌هاي پيگير حضرت‌عالي و پرسنل خدوم نيروي انتظامي جمهوري اسلامي تحت مديريت خالصانه آن برادر مکرم مرضي رضاي و موجب تشفي قلوب خانواده‌هاي شهيد و ايثارگران و راهگشاي هدايت‌هاي ويژه الهي خواهد بود.

در پايان نامه جمعيت پيشگامان انقلاب اسلامي اصفهان آمده است: خطبه‌هاي نماز جمعه تهران و شهرستان‌ها در دو هفته اخير، حمايت مسئولان قوه قضائيه و مقننه، راهپيمايي‌ها و خيزش مردمي گوياي اصالت و اعتبار اقدامات حضرت‌عالي است. اعضاي جمعيت پيشگامان انقلاب اسلامي اصفهان موفقيت روز افزون شما و همکارانتان را از خداوند منان خواستار بوده و رجاي واثق داريم تا ادعيه زاکيه امام زمان (ارواحنا فداه) و ولي فقيه زمان حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي بدرقه راهتان باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *