توقيف 2 محموله 3ميلياردي قاچاق در اصفهان

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان از توقيف دو محموله كالاي خارجي قاچاق به ارزش سه ميليارد و 200 ميليون ريال و دستگيري چهار نفر در اين رابطه خبر داد.
به  گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “ستار خسروي”، اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح هاي تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، كارآگاهان پليس آگاهي استان در پي دريافت خبري مبني برتهيه، دپو و توزيع محموله هاي برنج خارجي قاچاق در انباري واقع در حاشيه شهر اصفهان موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي، افزود: كارآگاهان پس از انجام تحقيقات لازم و كسب اطمينان از درستي موضوع با هماهنگي مقام قضائي به محل اعزام شدند كه در بازرسي صورت گرفته، 852 کيسه برنج 40 کيلوگرمي به ارزش يك ميليارد و 700 ميليون ريال کشف شد و دو نفر در اين رابطه دستگير شدند.

اين مقام مسئول، عنوان داشت: همچنين ماموران اين پليس با اشرافيت بالاي پليسي خود، يك محموله پتوي خارجي قاچاق را در يكي از خيابان هاي سطح شهر اصفهان قبل از انتقال به بازار شناسايي و توقيف كردند.

وي، بيان داشت: ارزش اين محموله كه به وزن چهار هزار و 500 كيلوگرم بود، يك ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده و در اين رابطه نيز سه نفر دستگير شدند.

سرهنگ خسروي گفت: در مجموع دو عمليات انجام شده پنج نفر دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *