توقیف ۲ محموله ۳میلیاردی قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از توقیف دو محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.
به  گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “ستار خسروی”، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس آگاهی استان در پی دریافت خبری مبنی برتهیه، دپو و توزیع محموله های برنج خارجی قاچاق در انباری واقع در حاشیه شهر اصفهان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی، افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند که در بازرسی صورت گرفته، ۸۵۲ کیسه برنج ۴۰ کیلوگرمی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

این مقام مسئول، عنوان داشت: همچنین ماموران این پلیس با اشرافیت بالای پلیسی خود، یک محموله پتوی خارجی قاچاق را در یکی از خیابان های سطح شهر اصفهان قبل از انتقال به بازار شناسایی و توقیف کردند.

وی، بیان داشت: ارزش این محموله که به وزن چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم بود، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده و در این رابطه نیز سه نفر دستگیر شدند.

سرهنگ خسروی گفت: در مجموع دو عملیات انجام شده پنج نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *