امر به معروف و نهي از منكر، امنيت اخلاقي است

 نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شيراز، امر به معروف و نهي از منكر را امنيت اخلاقي عنوان كرد و افزود: بر اساس قانون اساسي، دولت موظف است فضاي رشد اخلاقي را در جامعه فراهم كند.
 به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، آيت الله ” اسدالله ايماني” در جلسه اي كه به مناسبت فرا رسيدن عيد مبعث در دفتر امام جمعه شيراز تشكيل شد، ضمن تبريك عيد مبعث، اظهارداشت: دشمنان مي خواهند اسلام ناب نباشد و اجرايي نگردد.

وي ادامه داد: ما بايد اسلام ناب محمدي را تقويت كنيم و از نفوذ اسلام دستكاري شده غرب جلوگيري كنيم.

نماينده ولي فقيه در استان فارس در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه امنيت بعد گسترده اي دارد، افزود: مقوله امنيت در تمام دنيا به عهده دولت است.

آيت الله ايماني گفت: دولت وظيفه دارد امنيت شهروندان را تأمين كند و امر به معروف و نهي از منكر دقيقا” در همين راستا است.

وي، امر به معروف و نهي از منكر را امنيت اخلاقي عنوان كرد و افزود: بر اساس قانون اساسي، دولت موظف است فضاي رشد اخلاقي را در جامعه فراهم كند.

امام جمعه شيراز تأكيد كرد: در شهر كلانشهر شيراز وجود امنيت اخلاقي ضرورت دارد و بايد مورد توجه همگان قرار گيرد.

در ادامه، سردار “احمد علي گودرزي” فرمانده انتظامي استان فارس ضمن تبريك عيد مبعث، گفت: يكي از وظايف ذاتي نيروي انتظامي، دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي است و پليس فارس نيز در اين راستا حركت مي كند.

وي ادامه داد: طرح امنيت اخلاقي و برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي به صورت ويژه در دستور كار پليس فارس قرار دارد و تشديد خواهد شد.

گودرزي با تقدير و تشكر از حمايت هاي همه جانبه نماينده ولي فقيه از نيروي انتظامي استان در انجام مأموريت هاي محوله، گفت: در اجراي اين طرح نيازمند حمايت هاي مردمي و همچنين پشتيباني همه نهادها هستيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *