كشف محموله گوشي قاچاق در کرمانشاه

  رئيس پليس آگاهي استان از كشف 133 دستگاه تلفن همراه خارجي قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال در اين استان خبر داد.
 به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمدرضا اميري” در تشريح اين خبر گفت: در راستاي رصد و رسيدگي به موضوع کالاي خارجي قاچاق و در پي کسب خبر از منابع اطلاعاتي مبني بر اين که يک باند فعال در امر قاچاق کالا از طريق مناطق مرزي مبادرت به خريد انواع گوش هاي همراه خارجي قاچاق کرده است و با خودروهاي تيزرو به كرمانشاه انتقال داده اند، موضوع در دستور كارآگاهان اداره مبارزه قاچاق كالا و ارز اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: اين باند، گوشي هاي قاچاق را داخل مغازه هاي خود دپو و نگهداري مي کرده و در فرصت مناسبي در بين ساير فروشندگان داخل شهر توزيع و به فروش مي رسانده است.

اين مقام انتظامي، تصريح کرد: با هماهنگي قضائي و با استفاده از اقدامات فني و اطلاعاتي در اين خصوص نسبت به شناسايي محل دپوي گوشي هاي خارجي در يكي از مجتمع هاي تجاري سطح شهر كرمانشاه اقدام شد و در يك عمليات غافلگيرانه از محل هاي شناسايي شده،تعدادي دستگاه گوشي خارجي قاچاق فاقد مدارك معتبر گمركي به ارزش يک ميليارد ريال كشف شد.

سرهنگ اميري، خاطرنشان ساخت: در اين راستا دو نفر متهم با هويت معلوم نيز دستگير شد و به همراه كالاي مكشوفه به اين پليس منتقل شدند؛ رسيدگي به اين پرونده نيز ادامه دارد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *