تبیین نقاط قوت در بازرسی ها انگیزه مضاعف در کار را میسر می کند

 فرمانده انتظامی استان گفت: تبیین محاسن و نقاط قوت در کنار احصاء معایب و نواقص در بازرسی ها باعث ایجاد انگیزه مضاعف و ارتقاء روحیه شده و شتاب در کار را میسر می کند.
به گزارشسادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی محمودی” صبح امروز در جلسه جمع بندی نظارت و بازرسی آموزشی قرارگاه جهادی آموزش، ضمن تبریک فرارسیدن بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و تقدیر و تشکر از رؤسای تیم های بازرسی قرارگاه جهادی، اظهار داشت: در تمامی بازدیدها و بازرسی ها حسن ها و معایب در کنار هم وجود دارد و مهم این است که افراد به معایب و نواقص خود آگاه شده و بتواند آن معایب را احصاء و رفع نماید.

وی وجود حسن و نقاط قوت در بازرسی ها را باعث ایجاد انگیزه و ارتقاء روحیه در بین کارکنان دانست و بیان داشت: هیچ دستگاه و سیستمی بدون نقص نیست لیکن بروز و نمایان کردن نقاط حسن شتاب در کار را میسر می کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: عمدتا از آنجاییکه در سیستم های بازرسی و نظارتی با نگاه کلی و بیرونی و حرفه ای و تخصصی، فعالیت ها را ارزیابی می کنند، بهتر از افرادی که به صورت روزمره درگیر مسائل هستند، مسائل و مشکلات را می بینند.

سردار محمودی ادامه داد: بایستی همه یگان ها و پلیس های تخصصی معایب و نواقصی که توسط بازرسان مطرح می شود را قبول داشته و در صدد رفع آن برآیند.

وی عنوان کرد: در بررسی های بازرسان قرارگاه جهادی آموزش ناجا حدود ۱۹۰ حسن وجود داشته و ۴۵ عیب و ۱۷ مورد از نواقص احصاء شده که جای سپاس و امتنان از عزیزان بازرس دارد که بایستی پس از ابلاغ نتایج نهایی، تلاشی به دبیری معاون محترم هماهنگ کننده استان در جهت رفع آن صورت پذیرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین یاد آور شد: همیشه در ارزیابی ها بایستی به علل فردی، روانی و سازمانی امور چه در ارزیابی از یک سازمان و چه ارزیابی از یک فرد توجه شود و انگیزش فرد و همچنین میزان اثرگذاری بازخواست کننده در پاسخگویی افراد ارزیابی شونده لحاظ شود.

این مقام ارشد انتظامی به عملیات ها و اقدامات ویژه در راستای مقابله با اراذل و اوباش و دستگیری افراد هنجارشکن در خلال مراحل بازرسی اشاره کرد و گفت: اهداف سازمان و ماموریت های فوریتی پلیسی نباید تحت الشعاع حضور بازرسان قرار گیرد، همانطور که پلیس استان قزوین در ایام حضور بازرسان قرارگاه جهادی آموزش از این آزمون نیز با دستگیری عده ای از اراذل و اوباش، سربلند بیرون آمد.

سردار محمودی نتیجه ارزیابی قرارگاه جهادی آموزش استان که از طریق بازرسان ناجا اعلام شده است را در مجموع مثبت و قابل قبول دانست./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *