تبيين نقاط قوت در بازرسي ها انگيزه مضاعف در کار را ميسر مي کند

 فرمانده انتظامي استان گفت: تبيين محاسن و نقاط قوت در کنار احصاء معايب و نواقص در بازرسي ها باعث ايجاد انگيزه مضاعف و ارتقاء روحيه شده و شتاب در کار را ميسر مي کند.
به گزارشسادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “مهدي محمودي” صبح امروز در جلسه جمع بندي نظارت و بازرسي آموزشي قرارگاه جهادي آموزش، ضمن تبريک فرارسيدن بعثت نبي مکرم اسلام حضرت محمد مصطفي (ص) و تقدير و تشکر از رؤساي تيم هاي بازرسي قرارگاه جهادي، اظهار داشت: در تمامي بازديدها و بازرسي ها حسن ها و معايب در کنار هم وجود دارد و مهم اين است که افراد به معايب و نواقص خود آگاه شده و بتواند آن معايب را احصاء و رفع نمايد.

وي وجود حسن و نقاط قوت در بازرسي ها را باعث ايجاد انگيزه و ارتقاء روحيه در بين کارکنان دانست و بيان داشت: هيچ دستگاه و سيستمي بدون نقص نيست ليکن بروز و نمايان کردن نقاط حسن شتاب در کار را ميسر مي کند.

فرمانده انتظامي استان قزوين اضافه کرد: عمدتا از آنجاييکه در سيستم هاي بازرسي و نظارتي با نگاه کلي و بيروني و حرفه اي و تخصصي، فعاليت ها را ارزيابي مي کنند، بهتر از افرادي که به صورت روزمره درگير مسائل هستند، مسائل و مشکلات را مي بينند.

سردار محمودي ادامه داد: بايستي همه يگان ها و پليس هاي تخصصي معايب و نواقصي که توسط بازرسان مطرح مي شود را قبول داشته و در صدد رفع آن برآيند.

وي عنوان کرد: در بررسي هاي بازرسان قرارگاه جهادي آموزش ناجا حدود 190 حسن وجود داشته و 45 عيب و 17 مورد از نواقص احصاء شده که جاي سپاس و امتنان از عزيزان بازرس دارد که بايستي پس از ابلاغ نتايج نهايي، تلاشي به دبيري معاون محترم هماهنگ کننده استان در جهت رفع آن صورت پذيرد.

فرمانده انتظامي استان قزوين ياد آور شد: هميشه در ارزيابي ها بايستي به علل فردي، رواني و سازماني امور چه در ارزيابي از يک سازمان و چه ارزيابي از يک فرد توجه شود و انگيزش فرد و همچنين ميزان اثرگذاري بازخواست کننده در پاسخگويي افراد ارزيابي شونده لحاظ شود.

اين مقام ارشد انتظامي به عمليات ها و اقدامات ويژه در راستاي مقابله با اراذل و اوباش و دستگيري افراد هنجارشکن در خلال مراحل بازرسي اشاره کرد و گفت: اهداف سازمان و ماموريت هاي فوريتي پليسي نبايد تحت الشعاع حضور بازرسان قرار گيرد، همانطور که پليس استان قزوين در ايام حضور بازرسان قرارگاه جهادي آموزش از اين آزمون نيز با دستگيري عده اي از اراذل و اوباش، سربلند بيرون آمد.

سردار محمودي نتيجه ارزيابي قرارگاه جهادي آموزش استان که از طريق بازرسان ناجا اعلام شده است را در مجموع مثبت و قابل قبول دانست./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *