پلمب کشتارگاه غيرمجاز بلدرچين و کشف 2 هزار و 500 عدد بلدرچين

  رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي و پلمب کشتارگاه غيرمجاز بلدرچين و کشف دو هزار و 500 عدد بلدرچين زنده در شهرستان “شهريار” خبر داد.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “منصور خدادادي”  گفت: در پي دريافت اطلاعاتي مبني بر فعاليت كارگاهي در امر تهيه و توزيع کشتار بلدرچين و توزيع آن در شهرستان شهريار، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي استان پس از انجام بررسي هاي اطلاعاتي و هماهنگي با مقام قضائي، با همکاري و حضور كارشناسان مرکز بهداشت از کارگاه بازرسي کردند.

سرهنگ خدادادي در ادامه گفت: کارگاه مذکور فاقد پروانه و مجوز فعاليت بود و به صورت پنهاني و غيرمجاز اقدام به ذبح بلدرچين در شرايط نامناسب و غير بهداشتي مي کرد.

اين مقام انتظامي، ادامه داد: در بازرسي از داخل کارگاه، کارتن 60 عددي بلدرچين که در همان جا به صورت غير قانوني و غير بهداشتي توليد و بسته بندي مي شد؛  57 عدد ظرف روغن شترمرغ،  حدود 2500 عدد بلدرچين زنده، يک ديگ مواد اوليه صابون و يک دستگاه پوست کن بلدرچين کشف شد.

سرهنگ خدادادي، اظهار داشت: اين واحد صنفي به دليل عدم رعايت ضوابط انتظامي و بهداشتي و نداشتن مجوز فعاليت پلمپ شد و افراد فعال در کارگاه به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرکز بهداشت غرب استان تهران شدند.

وي ادامه داد: در اقدامي، مالک اصلي کارگاه به صورت غافلگيرانه دستگير و جهت تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي غرب استان تهران منتقل شد.

رئيس پليس آگاهي غرب استان تهران در پايان با قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در انجام ماموريت ها و با اشاره به اين که پليس با تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي خود بر واحدهاي صنفي، درصدد کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *