رشد و رفاه اجتماعی با ارتقاء تجهیزات نرم افزاری در مدیریت شهری

 فرمانده انتظامی استان در نشست تخصصی پایش تصویری پلیس راهور، گفت: با ارتقاء تجهیزات نرم افزاری در مدیریت شهری، سطح خدمات و رفاه اجتماعی افزایش می یابد.
به گزارشسادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، نشست تخصصی پایش تصویری پلیس راهور مازندران با حضور سردار”جعفری نسب” فرمانده انتظامی استان، سرهنگ”جهانگیری” رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا،مهندس”جعفری” رئیس فناوری اطلاعات پلیس راهور ناجا، مهندس”اژدری” دبیر کمیته پایش تصویری استان،مهندس”عبوری” شهردار ساری نمایندگان سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان در سالن کنفرانس پلیس راهور استان برگزار شد.

این گزارش حاکی است،سردار “جعفری نسب” فرمانده انتظامی استان مازندران در این نشست تخصصی ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: هر چه خدمات بالا رود،سطح رفاه و روابط اجتماعی بیشتر می شود.

وی افزود: برای رشد و رفاه اجتماعی باید امکانات و تجهیزات نرم افزاری را در مدیریت شهری ارتقاء بخشیم و با پیشگیری از تخلفات رانندگی، حوادث رانندگی را کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به اقدامات پلیس در راستای کنترل و ثبت تخلفات راهور با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و پایش تصویری در اغلب محورهای مواصلاتی استان، بر نصب دوربین های ثبت تخلف در محور “چالوس” تاکید کرد.

سردار جعفری نسب با اشاره به بروز ترافیک در این محور در ایام مختلف سال، نصب دوربین های ثبت تخلف و کنترل این محور را در کاهش بار ترافیکی و حوادث رانندگی موثر دانست و گفت: از اهداف ایجاد سامانه های هوشمند ترافیکی ، کاهش تهدیدات احتمالی، تقویت و تسریع در انجام ماموریت های محوله و خدمات دهی به شهروندان است.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطر نشان کرد: از جمله قابلیت های این سامانه، مدیریت و نظارت بر ترافیک شهری،کاهش حضور پلیس، ثبت و ذخیره سازی وقایع مهمه تصادفات، درگیری ها، رفع گره های ترافیکی و ابلاغ به ماموران پلیس راهور در میادین و خیابان ها و نقاط پر ترافیک، ثبت مشخصات خودروها و موتور سیکلت ها در معابر، کنترل ترافیک شهری و صدور قبوض اخطاریه با استفاده از دوربین های موجود و در نهایت هدایت عملیاتی واحد های گشتی راهور در ماموریت ها است.

سرهنگ “جهانگیری” رئیس پلیس ترافیک شهری ناجا نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همدلی استانداری و شهرداری با پلیس در نصب و راه اندازی سامانه پایش تصویری،گفت: ما به دنبال ایجاد آرامش روحی و روانی مردم هستیم.

وی افزود:با توجه به اینکه استان مازندران از حیث مسافر پذیر بودن در ایام و مناسبت های خاص و در طول سال از سایر استان های دیگر از ویژگی خاصی برخوردار است و به نوعی مسافران دائمی دارد، باید نسبت به مکانیزه کردن دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلفات و توسعه آن با وجود منابع و امکانات اقدام کرد.

پس از بحث و تبادل نظر و ارائه نظرات تخصصی و کارشناسی مسئولان انتظامی و نمایندگان سازمان ها از سامانه های مانیتورینگ پلیس راهور استان و شهرداری مستقر در ساختمان پایانه های حمل و نقل ساری بازدید کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *