رشد و رفاه اجتماعي با ارتقاء تجهيزات نرم افزاري در مديريت شهري

 فرمانده انتظامي استان در نشست تخصصي پايش تصويري پليس راهور، گفت: با ارتقاء تجهيزات نرم افزاري در مديريت شهري، سطح خدمات و رفاه اجتماعي افزايش مي يابد.
به گزارشسادس به نقل از پايگاه خبري پليس، نشست تخصصي پايش تصويري پليس راهور مازندران با حضور سردار”جعفري نسب” فرمانده انتظامي استان، سرهنگ”جهانگيري” رئيس پليس ترافيك شهري راهور ناجا،مهندس”جعفري” رئيس فناوري اطلاعات پليس راهور ناجا، مهندس”اژدري” دبير كميته پايش تصويري استان،مهندس”عبوري” شهردار ساري نمايندگان سازمان ها و دستگاه هاي اجرايي استان در سالن كنفرانس پليس راهور استان برگزار شد.

اين گزارش حاکي است،سردار “جعفري نسب” فرمانده انتظامي استان مازندران در اين نشست تخصصي ضمن تبريک اعياد ماه مبارک رجب و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: هر چه خدمات بالا رود،سطح رفاه و روابط اجتماعي بيشتر مي شود.

وي افزود: براي رشد و رفاه اجتماعي بايد امكانات و تجهيزات نرم افزاري را در مديريت شهري ارتقاء بخشيم و با پيشگيري از تخلفات رانندگي، حوادث رانندگي را کاهش دهيم.

فرمانده انتظامي استان مازندران، با اشاره به اقدامات پليس در راستاي کنترل و ثبت تخلفات راهور با استفاده از تجهيزات الکترونيکي و پايش تصويري در اغلب محورهاي مواصلاتي استان، بر نصب دوربين هاي ثبت تخلف در محور “چالوس” تاکيد کرد.

سردار جعفري نسب با اشاره به بروز ترافيک در اين محور در ايام مختلف سال، نصب دوربين هاي ثبت تخلف و کنترل اين محور را در کاهش بار ترافيکي و حوادث رانندگي موثر دانست و گفت: از اهداف ايجاد سامانه هاي هوشمند ترافيكي ، كاهش تهديدات احتمالي، تقويت و تسريع در انجام ماموريت هاي محوله و خدمات دهي به شهروندان است.

فرمانده انتظامي استان مازندران خاطر نشان کرد: از جمله قابليت هاي اين سامانه، مديريت و نظارت بر ترافيك شهري،كاهش حضور پليس، ثبت و ذخيره سازي وقايع مهمه تصادفات، درگيري ها، رفع گره هاي ترافيكي و ابلاغ به ماموران پليس راهور در ميادين و خيابان ها و نقاط پر ترافيك، ثبت مشخصات خودروها و موتور سيكلت ها در معابر، كنترل ترافيك شهري و صدور قبوض اخطاريه با استفاده از دوربين هاي موجود و در نهايت هدايت عملياتي واحد هاي گشتي راهور در ماموريت ها است.

سرهنگ “جهانگيري” رئيس پليس ترافيك شهري ناجا نيز در اين نشست ضمن تقدير و تشكر از همكاري و همدلي استانداري و شهرداري با پليس در نصب و راه اندازي سامانه پايش تصويري،گفت: ما به دنبال ايجاد آرامش روحي و رواني مردم هستيم.

وي افزود:با توجه به اينكه استان مازندران از حيث مسافر پذير بودن در ايام و مناسبت هاي خاص و در طول سال از ساير استان هاي ديگر از ويژگي خاصي برخوردار است و به نوعي مسافران دائمي دارد، بايد نسبت به مكانيزه کردن دوربين هاي كنترل سرعت و ثبت تخلفات و توسعه آن با وجود منابع و امكانات اقدام کرد.

پس از بحث و تبادل نظر و ارائه نظرات تخصصي و كارشناسي مسئولان انتظامي و نمايندگان سازمان ها از سامانه هاي مانيتورينگ پليس راهور استان و شهرداري مستقر در ساختمان پايانه هاي حمل و نقل ساري بازديد کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *