کشف ۴۶۱ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی در کرمان

 فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۶۱ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های”کهنوج ، رودبارجنوب و عنبرآباد” در شب گذشته خبر داد.
به گزارش سادس به نقل ازسردار “رضا بنی اسدی فر”، گفت: در راستای مبارزه با سوداگران و قاچاقچیان عمده مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله سنگین مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به شهرستان کهنوج مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “کهنوج ، رودبارجنوب و عنبرآباد” با پشتیبانی ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور “قلعه گنج – کهنوج” مشکوک و به آن دستور ایست دادند که بدون هیچ توجهی سریعاً متواری شد.

سردار بنی اسدی بیان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی با اجرای طرح مهار توانستند خودرو مذکور را متوقف کنند.

وی اظهار داشت: در این عملیات مشترک پلیسی، مجموع ۴۶۱ کیلوگرم تریاک کشف، یک قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: اشرار و قاچاقچیان بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد کردن مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *