همه به کمک پليس بيايند/ نيروي انتظامي کماکان به ماموريت هاي ذاتي و قانوني خود با قوت ادامه مي دهد

 معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور با بيان اينکه همه به کمک پليس بيايند، گفت: نيروي انتظامي کماکان به ماموريت هاي ذاتي و قانوني خود با قوت ادامه مي دهد.
به گزارش سادس به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار “ذوالفقاري” معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور در پاسخ به سئوال خبرنگار “تسنيم” مبني بر اينکه برخي از رسانه ها به نقل از شما گفته اند که پليس طرح گشت نامحسوس خود را تعطيل مي کند، تاکيد کرد: بنده چنين مطلبي را نگفته ام، برداشت سليقه اي آنان بوده است؛ در مصاحبه هاي قبلي اينجانب، هيچ کجا سخني از تعطيلي طرح هاي ناجا به ميان نيامده است.

وي تصريح کرد: اگر متن مصاحبه قبلي بنده را با دقت نظر بيشتري بخوانيد، کاملا و به صورت صريح و شفاف در آن جا اعلام کرده ام و يک بار ديگر هم مي گويم که نيروي انتظامي کماکان به ماموريت هاي خود ادامه مي دهد و همه بايد به کمک پليس بيايند.

ذوالفقاري افزود: بهتر است رسانه ها مبتني بر سخنان و متن بيان شده، تيتر هاي خود را انتخاب کنند.

به گفته وي، هر چند در نحوه اعلان طرح گشت نامحسوس ابهاماتي وجود داشت که بهتر بود از قبل اين طرح براي مردم، تبيين و شفاف سازي مي شد، ليکن تمامي ماموريت هاي در حال اجراي پليس، قانوني و جزء وظايف آنان است.

معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور متذکر شد: اين طرح در ابعاد مختلف اجرا مي شود و صرفا براي موارد اخلاقي نمي باشد، جرايم مشهودي از جمله سرقت، زور گيري، مواد مخدر، اخلالگران در امنيت جامعه، حرکات خطر آفرين خودرو ها و حوزه حجاب و پوشش

ذوالفقاري اعلام کرد: مسئله اخلاقي، ساز و کار هاي خاص خودش را دارد بنابراين، نهاد ها و سازمان هاي ديگري درباره امنيت اخلاقي بايد با نيروي انتظامي همراه باشند؛ چرا که يکي از مصوبات شوراي انقلاب فرهنگي به 23 سازمان براي همراهي و کمک در اين رابطه اشاره کرده است.

وي اذعان کرد: ما به نيروي انتظامي نيز اعلام کرديم که به منظور افزايش اثر بخشي، طرح جامعي، نيز براي همراهي و همکاري ساير دستگاه هاي مرتبط و موظف در سطح ملي و در مقياس کشوري به شوراي امنيت کشور ارائه دهند.

به گفته معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور، ما آمادگي لازم براي بررسي و همه جانبه طرح‌هاي پليس و اجراي نهايي آن را داريم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *