همه به کمک پلیس بیایند/ نیروی انتظامی کماکان به ماموریت های ذاتی و قانونی خود با قوت ادامه می دهد

 معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه همه به کمک پلیس بیایند، گفت: نیروی انتظامی کماکان به ماموریت های ذاتی و قانونی خود با قوت ادامه می دهد.
به گزارش سادس به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار “ذوالفقاری” معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در پاسخ به سئوال خبرنگار “تسنیم” مبنی بر اینکه برخی از رسانه ها به نقل از شما گفته اند که پلیس طرح گشت نامحسوس خود را تعطیل می کند، تاکید کرد: بنده چنین مطلبی را نگفته ام، برداشت سلیقه ای آنان بوده است؛ در مصاحبه های قبلی اینجانب، هیچ کجا سخنی از تعطیلی طرح های ناجا به میان نیامده است.

وی تصریح کرد: اگر متن مصاحبه قبلی بنده را با دقت نظر بیشتری بخوانید، کاملا و به صورت صریح و شفاف در آن جا اعلام کرده ام و یک بار دیگر هم می گویم که نیروی انتظامی کماکان به ماموریت های خود ادامه می دهد و همه باید به کمک پلیس بیایند.

ذوالفقاری افزود: بهتر است رسانه ها مبتنی بر سخنان و متن بیان شده، تیتر های خود را انتخاب کنند.

به گفته وی، هر چند در نحوه اعلان طرح گشت نامحسوس ابهاماتی وجود داشت که بهتر بود از قبل این طرح برای مردم، تبیین و شفاف سازی می شد، لیکن تمامی ماموریت های در حال اجرای پلیس، قانونی و جزء وظایف آنان است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور متذکر شد: این طرح در ابعاد مختلف اجرا می شود و صرفا برای موارد اخلاقی نمی باشد، جرایم مشهودی از جمله سرقت، زور گیری، مواد مخدر، اخلالگران در امنیت جامعه، حرکات خطر آفرین خودرو ها و حوزه حجاب و پوشش

ذوالفقاری اعلام کرد: مسئله اخلاقی، ساز و کار های خاص خودش را دارد بنابراین، نهاد ها و سازمان های دیگری درباره امنیت اخلاقی باید با نیروی انتظامی همراه باشند؛ چرا که یکی از مصوبات شورای انقلاب فرهنگی به ۲۳ سازمان برای همراهی و کمک در این رابطه اشاره کرده است.

وی اذعان کرد: ما به نیروی انتظامی نیز اعلام کردیم که به منظور افزایش اثر بخشی، طرح جامعی، نیز برای همراهی و همکاری سایر دستگاه های مرتبط و موظف در سطح ملی و در مقیاس کشوری به شورای امنیت کشور ارائه دهند.

به گفته معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، ما آمادگی لازم برای بررسی و همه جانبه طرح‌های پلیس و اجرای نهایی آن را داریم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *