تأسيس باشگاه فرهنگي ورزشي بانك سرمايه

 مراسم جشن قهرماني تيم واليبال بانك سرمايه و تقدير از بازيكنان و كادر فني اين تيم با اعلام خبر تأسيس باشگاه فرهنگي ورزشي بانك سرمايه توأم گرديد.
 به گزارش  سادس به نقل از روابط عمومي بانك سرمايه، مراسم جشن قهرماني تيم واليبال اين بانك در ليگ برتر سال ۹۴ با حضور مسئولان بانك سرمايه، رئيس فدراسيون واليبال، رئيس فدراسيون هندبال، مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي سايپا، اهالي ورزش، اصحاب رسانه و كادر فني و بازيكنان تيم واليبال بانك سرمايه برگزار شد.
در ابتداي اين مراسم دكتر محمدرضا خاني، رئيس هيات مديره بانك سرمايه از تاسيس باشگاه فرهنگي ورزشي اين بانك خبر داد و گفت: علاوه بر واليبال، بانك سرمايه از امسال در رشته هاي ديگري همچون هندبال نيز سرمايه گذاري خواهد كرد.
دكتر خاني اظهار داشت: بانك سرمايه علاقمند به سرمايه گذاري در ورزش است و از اين حضور اهدافي را از جمله در حوزه برندينگ دنبال مي كند كه اميدوار است با ياري مسئولان ذي ربط بتواند آن كار را محقق سازد.
در ادامه اين مراسم، عليرضا حيدرآبادي پور، مديرعامل بانك سرمايه با اشاره به سخنان رئيس جمهوري درباره حضور بخش خصوصي در ورزش گفت: به صحنه آمديم تا پرورش ورزشكاران را براي افتخار آفريني در ميادين مختلف بر عهده گيريم و در اين راستا باشگاه فرهنگي ورزشي بانك سرمايه را تاسيس كرديم و به زودي هندبال را نيز به رشته هاي اين باشگاه اضافه خواهيم كرد و برنامه هاي بلند مدتي براي حضور در ورزش داريم.
حيدرآبادي پور تاكيد كرد: تلاش باشگاه فرهنگي ورزشي بانك سرمايه تغيير نگاه ها از محيط هاي باز ورزشي به سالن هاست.
دكتر غندالي، مديرعامل موسسه صندوق دخيره فرهنگيان نيز در اين مراسم با بيان اينكه انتظارات در خصوص برگزاري مراسم شايسته اي جهت اهداي كاپ و مدال تيم هاي اول تا سوم ليگ برتر واليبال از سوي فدراسيون واليبال برآورده نشده است، گفت: هدف بخش خصوصي از حضور در ورزش، مطرح شدن است و مراسمي مانند اهداي مدال و كاپ قهرماني تيم هاي برتر واليبال يكي از بهترين فضاها براي رسيدن به اين هدف است.
اين گزارش مي افزايد محمدرضا داورزني، رئيس فدراسيون واليبال ديگر سخنرانان مراسم بود. وي با اشاره به برنامه هاي انجام شده جهت برگزاري مراسم جشن قهرماني در آخرين ديدار ليگ برتر و آماده سازي سيستم ويديو چك براي آخرين ديدار و سفارش كاپ و مدال ها و تمهيد مقدمات مراسم قهرماني بيان داشت: متاسفانه با در گذشت مرحوم ابراهيمي اين برنامه ها به بعد موكول شد و ان شاءاله همزمان با بدرقه تيم ملي به مسابقات انتخابي المپيك برگزار خواهد شد.
رئيس فدراسيون واليبال در بخش ديگري از سخنان خود گفت: بخش خصوصي مانند بانك سرمايه نگاه اقتصادي جهت حضور در ورزش دارد كه نگاهي درست است و فدراسيون نيز تا كنون از هيچ همكاري با حاميان ورزش واليبال دريغ نكرده است. اميدوارم با تاسيس باشگاه بانك سرمايه، پرورش استعدادهاي ورزشي در سنين پايه در اين باشگاه آغاز شده و به عنوان يك باشگاه مولد وارد ورزش كشور شود. همچنين اميدوارم تيم واليبال بانك سرمايه در رقابت هاي قهرماني آسيا نيز موفق عمل كند و به عنوان نماينده آسيا مجوز حضور در قهرماني باشگاه هاي جهان را به دست آورد.
در اين مراسم دكتر خادم، عضو هيات مديره و معاون مالي بانك سرمايه نيز در سخناني اظهار داشت: مديران بانك سرمايه با تاسيس باشگاه صرفا به دنبال هزينه كردي بي هدف نيستند بلكه در اينجا نگاهي سرمايه گذارانه وجود دارد؛ سرمايه گذاري در جهت انباشت دارايي هاي نامشهود كه مي تواند نقش چشمگيري در بهبود ترازنامه بانك ايفا نمايد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اهميت استفاده از مربيان داخلي در رشته هاي مختلف ورزشي، اولويت باشگاه بانك سرمايه را استفاده از مربيان ايراني عنوان نمود.
سپس عليرضا حيدرآبادي پور، مدير عامل و عضو هيأت مديره بانك سرمايه، به معرفي اعضاي هيأت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي اين بانك به شرح زير پرداخت:
* دكتر بهمن خادم، رئيس هيأت مديره
* دكتر مهرداد باقري، نايب رئيس هيأت مديره
* يوسف الهي شكيب، عضو هيأت مديره
* محمد زارع پور، عضو هيأت مديره
* سعيد جليلي، عضو هيأت مديره
* محمد نائيجي، مدير عامل
وي در ادامه، جايگاه باشگاه فرهنگي ورزشي بانك سرمايه را نزد مديران ارشد اين بانك بسيار بالا و مهم ارزيابي كرد و حضور دو عضو هيأت مديره بانك سرمايه را در هيأت مديره اين باشگاه گواهي بر اين سخن دانست.
گفتني است در بخش پاياني اين مراسم از بازيكنان و كادر فني تيم واليبال بانك سرمايه با اهداي لوح يادبود و جوايزي تقدير به عمل آمد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *