اعترافات تکان دهنده از بردگی جنسی یک زن نوجوان ربوده شده توسط داعش

 یک زن نوجوان ایزدی که به عنوان برده جنسی توسط داعش ربوده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است اعترافات تکان دهنده ای از دوران بردگی خود در عراق بیان کرد و گفت که توسط یک انگلیسی به نام «سیدهار دهار» ربوده شده است.
 به گزارش سادس به نقل از ایندیپندنت، «نهاد برکت»، نوجوان ربوده شده توسط داعش، گفت: مردی که به «جهاد جدید جان» معروف است در برنامه های تبلیغاتی داعش حاضر می شود و یکی از فرماندهان ارشد در بین مبارزان خارجی داعش است.

(سیدهار دهار) ترجیح می داده با نام مستعار «ابورومیسه» معرفی شود، او پیش از پیوستن به داعش هندو بوده و پس از مسلمان شدن با قید وثیقه با همسر و دو فرزند جوانش در سال ۲۰۱۴ به سوریه رفتند، با این وجود او در این مدت چند برده جنسی از جمله خانم نهاد برکت را نیز داشته است.او نقشی کلیدی در جذب، قاچاق و بارداری او داشته است.

«نهاد برکت»، فقط ۱۶ سال داشته که همراه با ۲۷ نفر دیگر از اعضای خانواده اش دو سال پیش پس از سقوط سنجار عراق توسط مبارزان داعش قاچاق شده است.

او در ماه مارچ برای اولین بار از چگونگی بدرفتاری، تجاوزو ازدواج اجباری با یک مبارز سوری و دوبار بارداری اش قبل از فرارش گفته است.

در حال حاضر هم او در برنامه های شبکه مسلمانان بریتانیا، در رابطه با زندگی در خط مقدم عراق مصاحبه کرده و برای اولین بار نام مبارزان خارجی داعش که او را به بردگی گرفته اند و تجارب وحشتناک را برایش رقم زدند معرفی کرده است.

خانم برکت در این برنامه گفت ، اولین کسی که مجبور شد با او به اجبار ازدواج کند، یک استرالیایی بد نام به نام «عبدالسلام محمود»، بود، یک و نیم ماه پیش از کشته شدن او در سوریه، موضوعی که وقتی رخ داد، در سرخط اخبار تمام دنیا قرار گرفت.

او گفت : داعشی ها به ما گفتند که یا باید مسلمان شوید و یا کشته خواهید شد. آنها زنان، مردان و دختران را در گروه های جداگانه قرار دادند و سپس زنان و دختران را به موصل فرستادند.
آنها برای لذت جویی خودشان از دختران مجرد استفاده می کردند و به خودشان اجازه هرکاری را می دادند.

«برکت»، می گوید: ما هر روز مورد آزاد و اذیت قرار می گرفتیم ، فقط به خاطر اینکه ایزدی بودیم.

خانم برکت پس از کشته شدن «عبدالسلام محمود»، فرصت فرار پیدا می کند اما متاسفانه در نزدیکی کرکوک دستگیر می شود. اینبار او در اختیار یکی دیگر از سرکردگان داعش به نام «ابو دهار» در موصل قرار می گیرد.

خانم «برکت» در رابطه با این داعشی می گوید: او دختران ایزدی را در اختیار خود می گرفت و هر روز به من می گفت که مرا به ازدواج یک نفر دیگر درمی آورد.

«نهاد برکت»، بار دوم با همکاری و کمک یک موسسه خیریه ای کانادایی، فرار می کند، در حالی که ناچار می شود نوزادش را در عراق رها کند. او می گوید، تا زمانیکه داعش در عراق خانواده های ما را در اسارت دارد ما زندگی نمی کنیم و مانند آنها هنوز زجر می کشیم.

«نهاد برکت»، در حال حاضر ۱۷ سالش است و با پدر، مادر ، خواهر و برادر خود در اردوگاه پناهندگان عراق در بریتانیا زندگی می کند البته هنوز دو خواهر و دو برادرش در عراق اسیر هستند و او سعی دارد اطلاعات مردم را راجع به شرایط اسفبار عراق بالا ببرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *