دستگیری آدم ربا و شرور مسلح در کهنوج

 جانشین انتظامی شهرستان “کهنوج” گفت: عامل اصلی آدم ربایی و شرارت کمتر از ۴۸ ساعت با تلاش ماموران پلیس امنیت کهنوج شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش سادس به نقل از  پایگاه خبری پلیسسرهنگ “رضا فیروز بخت”  گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان “رودبار جنوب”، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار دستگاه های امنیتی این فرماندهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی کهنوج افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با استفاده از منابع و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی بر منطقه،از تردد و حضور یک نفر از عاملان اصلی آدم ربایی با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ فاقد پلاک در یکی از جاده های روستایی حاشیه شهر مطلع و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر و یک قبضه سلاح و مقادیری مهمات ممنوعه از وی کشف شد.

سرهنگ فیروز بخت اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و شرارت های خود،از جمله سرقت مسلحانه ،حمل سلاح غیر مجاز،حمل مسلحانه مواد مخدر با اوزان بالا،زور گیری،راهبندی و…اعتراف کرد.

جانشین انتظامی شهرستان کهنوج از عزم راسخ نیروی انتظامی در مقابله با اراذل و اوباش و شرارت خبر داد و افزود: نیروی انتظامی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا عده ای شرارت و هنجارشکنی را دستاویزی برای کسب شهرت و منفعت قرار دهند و در مقابله با آنها مانند سدی مستحکم خواهند ایستاد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *