دستگيري آدم ربا و شرور مسلح در كهنوج

 جانشين انتظامي شهرستان “کهنوج” گفت: عامل اصلي آدم ربايي و شرارت کمتر از 48 ساعت با تلاش ماموران پليس امنيت کهنوج شناسايي و دستگير شد.
به گزارش سادس به نقل از  پايگاه خبري پليسسرهنگ “رضا فيروز بخت”  گفت: در پي وقوع يک فقره آدم ربايي در شهرستان “رودبار جنوب”، شناسايي و دستگيري متهمان در دستور كار دستگاه هاي امنيتي اين فرماندهي قرار گرفت.

جانشين انتظامي کهنوج افزود: ماموران پليس امنيت عمومي با استفاده از منابع و با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي و اشرافيت اطلاعاتي بر منطقه،از تردد و حضور يک نفر از عاملان اصلي آدم ربايي با يک دستگاه خودرو پژو 405 فاقد پلاک در يکي از جاده هاي روستايي حاشيه شهر مطلع و طي يک عمليات غافلگيرانه و ضربتي وي را دستگير و يك قبضه سلاح و مقاديري مهمات ممنوعه از وي كشف شد.

سرهنگ فيروز بخت اظهار داشت: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي و شرارت هاي خود،از جمله سرقت مسلحانه ،حمل سلاح غير مجاز،حمل مسلحانه مواد مخدر با اوزان بالا،زور گيري،راهبندي و…اعتراف کرد.

جانشين انتظامي شهرستان کهنوج از عزم راسخ نيروي انتظامي در مقابله با اراذل و اوباش و شرارت خبر داد و افزود: نيروي انتظامي به هيچ وجه اجازه نخواهد داد تا عده اي شرارت و هنجارشکني را دستاويزي براي کسب شهرت و منفعت قرار دهند و در مقابله با آنها مانند سدي مستحکم خواهند ايستاد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *