عزیزی: تیم‌های تنیس ایران بدون مشکل در اردن هستند/ زمان اعزام از ابتدا شنبه بود

عزیزی: تیم‌های تنیس ایران بدون مشکل در اردن هستند/ زمان اعزام از ابتدا شنبه بود

رییس فدراسیون تنیس گفت: تیم‌های ملی تنیس دختران و پسران ایران بدون مشکل در اردن حضور دارند و اپراتور آژانس هواپیمایی در صدور بلیت اشتباه کرده بود.

داود عزیزی در گفت‌وگو با سادس، درباره زمان پرواز تیم‌های ملی زیر ۱۲ سال دختران و پسران ایران به مسابقات اردن که به جای بعد از ظهر، شب انجام شد، بیان کرد: تیم‌های ملی در حال حاضر در اردن حضور دارند و سرمربیان تیم‌ها نیز در جلسه فنی شرکت کرده‌اند. آن‌ها با اختلاف شش ساعت پرواز کردند و این اشتباهی بوده که توسط اپراتور صدور بلیت آژانس هواپیمایی انجام گرفت و هیچ مشکل دیگری هم نبود. اینکه گفته می‌شود، تیم‌های دختران و پسران ۲۴ سپتامبر (۲ مهر)  باید پرواز می‌کردند اما ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) اعزام شدند، اصلا چنین چیزی نبوده است و از ابتدا قرار بر این بود که تیم ۲۵ سپتامبر اعزام شود و ورود به اردن هم همان ۲۵ سپتامبر بوده است.

عزیزی در مورد اینکه بلیت‌ها پس از صدور چک شده‌اند یا خیر، گفت: با آژانس هواپیمایی هماهنگ کرده بودیم که بلیت‌ها ۲۵ سپتامبر ساعت ۱۵ باشد و تاریخ و ساعت رزرو اولیه هم که برای ما فرستادند، درست بود. خود آژانس هواپیمایی متوجه اشتباهش شد و ضمن عذرخواهی، کل هزینه های بلیت مجدد را متقبل شد و صادر کرد. تیم‌های ملی هم به جای ساعت ۱۵ شنبه، ساعت ۲۲ شب پرواز کردند و در حال حاضر هم بدون مشکل در محل مسابقات حضور دارند.

او در پاسخ به این پرسش که انتظار دارد تیم بزرگسالان به گروه سه دیویس کاپ صعود کند، تاکید کرد: کادرفنی و بازیکنان در حال حاضر در اردوی کیش هستند و فدراسیون تمام امکانات را فراهم کردو تیم تلاش می‌کند که از گروه خود بالاتر برود و دل مردم را شاد کند. توکل ما نیز به خدا است.

رییس فدراسیون تنیس در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه با توجه به کیفی بودن کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی، برای حضور این رشته در کاروان تلاش می‌کند یا خیر، تصریح کرد: قطعا  دفاع می‌کنم و در اولین فرصت، خدمت وزیر و رییس کمیته ملی المپیک می‌روم و صحبت می‌کنم تا تنیس هم جزو کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو باشد.

انتهای پیام   

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *