سجادی: اندیشه‌ورزی در ورزش احیا می‌شود

سجادی: اندیشه‌ورزی در ورزش احیا می‌شود

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: جوانان عضو سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی پیرو رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی در مراسم تجلیل از رزمندگان وزارت ورزش و جوانان با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از دکتر صالحی امیری خواست تا در ادامه ثبت وقایع ورزشی و تاریخ شفاهی که در کمیته ملی المپیک انجام می‌شود، خاطرات رزمندگان وزارت ورزش نیز ثبت شود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان، شهدا، جانبازان‌، ایثارگران و خانواده‌های‌شان گفت: ۳ هزار و ۷۰۰ سمن در کشور با مدیریت آقای تندگویان مشغول به فعالیت هستند ضمن این که ۳۵ هزار گروه جهادی نیز هستند که در تمامی امور کشور حضور پررنگی داشته و دارند.

وزیر ورزش و جوانان با موثر خواندن سازمان‌های مردم نهاد جوانان و گروهای جهادی توضیح داد جوانان کشورمان همگی پیرو رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی این نکته را متذکر شد که در هیچ جای تاریخ، ایران شروع کننده جنگ نبوده بیان کرد: حمله به مرزهای ایران توسط دولت بعث و شروع جنگ برای ما بسیار ناخوشایند بود با این وجود مردم کشورمان به ویژه جوانان رشید و دلاور کشورمان جوانان، از کشور و ارزش های نظام دفاع کردند.

سجادی با اشاره به موفقیت های اخیر کمیته ملی پارالمپیک و روحیه جهادی خسروی وفا به مقوله ورزش را مورد توجه قرارداد و گفت: باور دارم این روحیه باعث کسب نتایج خوب در پارالمپیک و کسب مدال‌های رنگارنگ شد

او ادامه داد: سال‌های اخیر را وقتی نگاه می کنیم می‌بینیم که مدیریت جهادی آقای خسروی وفا باعث شد در مسابقات مختلف مدال های رنگارنگی برای کاروان کشورمان به دست آید.

وی در بخش دیگری از سخنانش عوامل موفقیت در ورزش را مورد توجه قرار داد و گفت هم افزایی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک باعث می شود با استفاده از تجربیات یکدیگر بتوان زمینه ساز اتفاقات خوبی بود.

وی ادامه داد: تیم های اندیشه‌ورز را دوباره در ورزش کشور احیا و بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار دهیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان افزود: بیش از ۴۰ بار اسم جوانان در بیانیه گام دوم آمده و ما موظف هستیم بیش از پیش در این حوزه فعالیت کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *