امکان پرداخت قبوض برای دارندگان کارت های شتابی در سایت اینترنتی بانک قوامین فراهم شد

در راستای خدمت رسانی به مشتریان شبکه بانکی ، امکان پرداخت کلیه قبوض از طریق سایت اینترنتی بانک قوامین Ghbi .ir برای دارندگان کارت های عضو شبکه شتاب میسر شد.
به گزارش  سادس به نقل از روابط عمومی بانک ، کامبیز مطلق معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین با اعلام این خبر گفت : پیش از این تمامی دارندگان کارت های عضو شبکه شتاب با ورود به سامانه های”جی بی فون” (تلفن بانک) ، دستگاه های خود پرداز (ATM) و دستگاه های پوز می توانستند کلیه قبوض خود را پرداخت کنند و اکنون این امکان فراهم شده تا از طریق سایت اینترنتی بانک قوامین Ghbi .ir نیز نسبت به پرداخت کلیه قبوض شهری و جرائم راهنمایی و رانندگی خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: دارندگان جی بی کارت های قوامین نیز علاوه بر بهره مندی از این سامانه جدید و سایر سامانه های ذکر شده می توانند ازطریق درگاه های الکترونیکی بانک همچون “جی بی نت” (اینترنت بانک) و “جی بی تل” (همراه بانک) برای پرداخت قبوض خود استفاده کنند.
معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین با بیان اینکه این سرویس اکنون تنها در تعداد محدودی از بانک ها ارائه می شود ، ابراز امیدواری کرد در آینده با ارائه خدمات بیشتر بتوانیم آسایش و آرامش را برای هم وطنان به ارمغان آوریم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *