واکنش سرمایه‌گذار سریال «شهرزاد» به ادعای برخی‌ رسانه‌ها

سید هادی رضوی گفت: برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که داستان فصل دوم را منتشر کرده‌اند در صورتی که  فیلمنامه فصل دوم شهرزاد هنوز قوام پیدا نکرده و به اتمام نرسیده‌است.

به گزارش سادس هادی رضوی سرمایه‌گذار مجموعه فصل دوم سریال «شهرزاد» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»؛ اظهار کرد: سریال «شهرزاد» در حال حاضر در مرحله فیلمنامه است و هنوز پیش تولید آن تمام نشده است.

وی افزود: برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که داستان فصل دوم را منتشر کرده‌اند در صورتی که  فیلمنامه فصل دوم شهرزاد هنوز قوام پیدا نکرده و به اتمام نرسیده‌است.

سرمایه گذار سریال «شهرزاد» بیان کرد: تمام عوامل فیلم شهرزاد در تلاش هستند که یک فیلم با کیفیت ارائه دهند همانطور که در فصل اول شهرزاد با شتاب زدگی عمل نکردیم در فصل دوم هم با شتاب زدگی کار نخواهیم کرد.

رضوی درباره بازیگران احتمالی فصل دوم گفت: بازیگران فصل دوم شهرزاد همان بازیگران فصل اول خواهند بود و درباره اضافه شدن بازیگران جدید هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که فیلمنامه شهرزاد چه زمانی قطعی می‌شود‌، تصریح کرد: احتمالاً حدود ۲ ماه طول می‌کشد تا فیلمنامه شهرزاد به آن جایگاهی که باید، برسد.

بیست و هفتمین قسمت از مجموعه«شهرزاد» که از سینمای نمایش خانگی پخش می‌شود امروز در حالی روانه بازار شده که فصل اول آن در هفته آینده به پایان می‌رسد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *