اجرای طرح امنیت اخلاقی وظیفه نیروی انتظامی است/ همه در اجرای طرح امنیت اخلاقی سهیم باشند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به طرح امنیت اخلاقی گفت: اصل این کار وظیفه نیروی انتظامی است و اگر در روش اجرا احساس می‌شود که قبلا به گونه‌ای اجرا شده که مفید نبوده باید روش اجرا را تغییر داد.

به گزارش سادس ، مجتبی رحماندوست عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به صحبت‌های وزیر کشور در خصوص طرح امنیت اخلاقی گفت: من پاسخ رحمانی فضلی در خصوص این طرح را تایید می‌کنم و آن را قبول دارم.

وی افزود: ممکن است بگوییم که ماموران نیروی انتظامی باید در شیوه برخورد یک سری ملاحظاتی را انجام بدهند و از راه‌هایی که قبلا رفته‌اند جواب نداده است دیگر وارد نشوند اما اینکه ناجا موظف است که مجری و حافظ امنیت اخلاقی در جامعه باشد، هیچ شکی در آن وارد نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ما شکی در اجرای این طرح نداریم اظهارداشت: در این طرح قرار بر جلب نیست و این افرادی که به صورت نامحسوس کار می‌کنند، در واقع فقط به شکل تلفنی و پیامکی گزارش می‌دهند.

رحماندوست با اشاره به اینکه اگر چنین طرحی باشد که در آن تخلفات و هنجارشکنی‌ها را گزارش می‌دهند نه تنها نباید از اجرای آن جلوگیری شود بلکه باید همه‌ی مردم در آن سهیم باشند عنوان کرد: اصل این کار وظیفه نیروی انتظامی است و اگر در روش اجرا احساس می‌شود که قبلا به گونه‌ای اجرا شده که مفید نبوده باید روش اجرا را تغییر داد و این کار پا در کفش دیگران کردن نیست.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *