کیفی سازی آموزش های علمی و مهارتی در دستور کار/ تربیت افسران در طراز نظام و انقلاب اولویت دانشگاه علوم انتظامی

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی با بیان اینکه کیفی سازی آموزش های علمی و مهارتی در دستور کار است تأکید کرد: اولویت دانشگاه علوم انتظامی امین تربیت افسرانی در تراز نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” لطفعلی بختیاری” در همایش تجلیل از مقام معلم در دانشگاه علوم انتظامی امین با تبریک روز معلم، اظهار داشت: برگزاری این مراسم در راستای تجلیل از زحمات مربیان، معلمان، اساتید و اعضای علمی دانشگاه علوم انتظامی امین است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید ” مطهری”، افزود: استاد مطهری، معلم بزرگی بود که تاریخ ساز شد و آثار این معلم فهیم در تمام دوره ها کارآمد و موثر است.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین در ادامه با تقدیر از اساتید و اعضای علمی این دانشگاه، بیان کرد: در سال های گذشته اقدامات موثری در راستای پیشبرد اهداف سازمان صورت گرفته است.

وی، اقدامات این دانشگاه را در حوزه آموزشی و تربیتی برشمرد و افزود: تلاش بر این بوده که اقدامات به لحاظ کیفی و کمی ارتقاء یابد.

سردار بختیاری، توسعه و کیفی سازی آموزش های علمی و مهارتی را اولویت برنامه های این دانشگاه عنوان کرد و گفت: اساتید این دانشگاه نقش مهم و اثرگذاری در روند آموزشی و تربیتی فراگیران دارد و این مهم مسئولیت سنگینی برای ما ایجاد می کند.

وی عنوان کرد: محیط دانشگاه ، اساتید، متون آموزشی و … در فرآیند آموزشی فراگیران بسیار تأثیر گذار است، تلاش ما توسعه فضای دینی و استقرار فضای ارزشی و انقلابی است.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین خطاب به اساتید، عنوان کرد: رفتار ، منش، لحن، بیان و … شما اساتید در اثر پذیری دانشجویان بسیار موثر است. و می تواند در توسعه فضای دینی و معنوی نیز نقش مهمی را ایفا کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته، خاطرنشان کرد: ” نگرش سنجی” در حوزه های مختلف ، “نظرسنجی” در حوزه های آموزشی و ارزیابی “اثربخشی” از دانشجویان بخشی از این اقدامات بود.

وی تأکید کرد: تربیت افسران در تراز نظام و انقلاب اسلامی اولویت ماست.

سردار بختیاری در ادامه گزارشی از اقدامات این دانشگاه به فرمانده نیروی انتظامی ارائه کرد و برنامه های اولویت دار دانشگاه علوم انتظامی امین در سال ۹۵ را برشمرد.

وی اظهار کرد: دانشگاه در حوزه انضباطی، تربیتی، آموزشی و … ملزم به اقداماتی است که این اقدامات را با بکارگیری همه ابزار و امکانات محقق خواهد کرد.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، تغییر در برخی روش های آموزشی را از برنامه های امسال معرفی کرد و گفت: برگزاری کارگاه های توانمندسازی و تعالی در دستور کار است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تأثیر دوره های بصیرت برای فرماندهان، خاطرنشان کرد: ارتقاء مهارت های علمی و عملی محور برنامه های دانشگاه است.

وی ارتقاء کیفیت تولیدات دانشی و دانشگاهی را یک ضرورت معرفی کرد و گفت: در این راستا نیز گام های مثمرثمری برداشته شده است.

سردار بختیاری، توسعه فضای سبز و شاداب سازی محیط دانشگاه را نیز از برنامه های سال ۹۵ برشمرد.

وی، تمرکز بر ترویج تربیت دینی و انقلابی در دانشگاه را مهم دانست و گفت: تمرکز بر توسعه مهارت های پلیس از طریق برگزاری دوره های آموزشی و عملی نیز در دستور کار است.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، ارتقاء کیفیت در تیراندازی را نیز یک ضرورت غیرقابل انکار برشمرد و گفت: در این خصوص نیز برنامه های ویژه ای تدوین شده است.

سردار بختیاری با اشاره به اصلاح فرآیندهای آموزشی و پژوهشی مطرح کرد: امسال نیز با قوت ،تدابیر ابلاغی فرمانده ناجا و دستورالعمل های آموزشی و تربیتی را پیگیری خواهیم کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *