کيفي سازي آموزش هاي علمي و مهارتي در دستور کار/ تربيت افسران در طراز نظام و انقلاب اولويت دانشگاه علوم انتظامي

فرمانده دانشگاه علوم انتظامي با بيان اينکه کيفي سازي آموزش هاي علمي و مهارتي در دستور کار است تأکيد کرد: اولويت دانشگاه علوم انتظامي امين تربيت افسراني در تراز نظام و انقلاب اسلامي است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار ” لطفعلي بختياري” در همايش تجليل از مقام معلم در دانشگاه علوم انتظامي امين با تبريک روز معلم، اظهار داشت: برگزاري اين مراسم در راستاي تجليل از زحمات مربيان، معلمان، اساتيد و اعضاي علمي دانشگاه علوم انتظامي امين است.

وي با گرامي داشت ياد و خاطره شهيد ” مطهري”، افزود: استاد مطهري، معلم بزرگي بود که تاريخ ساز شد و آثار اين معلم فهيم در تمام دوره ها کارآمد و موثر است.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامي امين در ادامه با تقدير از اساتيد و اعضاي علمي اين دانشگاه، بيان کرد: در سال هاي گذشته اقدامات موثري در راستاي پيشبرد اهداف سازمان صورت گرفته است.

وي، اقدامات اين دانشگاه را در حوزه آموزشي و تربيتي برشمرد و افزود: تلاش بر اين بوده که اقدامات به لحاظ کيفي و کمي ارتقاء يابد.

سردار بختياري، توسعه و کيفي سازي آموزش هاي علمي و مهارتي را اولويت برنامه هاي اين دانشگاه عنوان کرد و گفت: اساتيد اين دانشگاه نقش مهم و اثرگذاري در روند آموزشي و تربيتي فراگيران دارد و اين مهم مسئوليت سنگيني براي ما ايجاد مي کند.

وي عنوان کرد: محيط دانشگاه ، اساتيد، متون آموزشي و … در فرآيند آموزشي فراگيران بسيار تأثير گذار است، تلاش ما توسعه فضاي ديني و استقرار فضاي ارزشي و انقلابي است.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامي امين خطاب به اساتيد، عنوان کرد: رفتار ، منش، لحن، بيان و … شما اساتيد در اثر پذيري دانشجويان بسيار موثر است. و مي تواند در توسعه فضاي ديني و معنوي نيز نقش مهمي را ايفا کند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته، خاطرنشان کرد: ” نگرش سنجي” در حوزه هاي مختلف ، “نظرسنجي” در حوزه هاي آموزشي و ارزيابي “اثربخشي” از دانشجويان بخشي از اين اقدامات بود.

وي تأکيد کرد: تربيت افسران در تراز نظام و انقلاب اسلامي اولويت ماست.

سردار بختياري در ادامه گزارشي از اقدامات اين دانشگاه به فرمانده نيروي انتظامي ارائه کرد و برنامه هاي اولويت دار دانشگاه علوم انتظامي امين در سال 95 را برشمرد.

وي اظهار کرد: دانشگاه در حوزه انضباطي، تربيتي، آموزشي و … ملزم به اقداماتي است که اين اقدامات را با بکارگيري همه ابزار و امکانات محقق خواهد کرد.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامي امين، تغيير در برخي روش هاي آموزشي را از برنامه هاي امسال معرفي کرد و گفت: برگزاري کارگاه هاي توانمندسازي و تعالي در دستور کار است.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به تأثير دوره هاي بصيرت براي فرماندهان، خاطرنشان کرد: ارتقاء مهارت هاي علمي و عملي محور برنامه هاي دانشگاه است.

وي ارتقاء کيفيت توليدات دانشي و دانشگاهي را يک ضرورت معرفي کرد و گفت: در اين راستا نيز گام هاي مثمرثمري برداشته شده است.

سردار بختياري، توسعه فضاي سبز و شاداب سازي محيط دانشگاه را نيز از برنامه هاي سال 95 برشمرد.

وي، تمرکز بر ترويج تربيت ديني و انقلابي در دانشگاه را مهم دانست و گفت: تمرکز بر توسعه مهارت هاي پليس از طريق برگزاري دوره هاي آموزشي و عملي نيز در دستور کار است.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامي امين، ارتقاء کيفيت در تيراندازي را نيز يک ضرورت غيرقابل انکار برشمرد و گفت: در اين خصوص نيز برنامه هاي ويژه اي تدوين شده است.

سردار بختياري با اشاره به اصلاح فرآيندهاي آموزشي و پژوهشي مطرح کرد: امسال نيز با قوت ،تدابير ابلاغي فرمانده ناجا و دستورالعمل هاي آموزشي و تربيتي را پيگيري خواهيم کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *